Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون زنان مجلس با اهدای لوحی به رئیس قوه قضائیه از ایشان به خاطر لایحه تامین امنیت بانوان و رسیدگی به پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پایان نشست فراکسیون زنان با حجت الاسلام رئیسی فریده اولاد قباد رئیس فراکسیون زنان ضمن تشکر از ارائه لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانون در برابر خشونت و همچنین فراهم کردن شرایط تسهیل رسیدگی به پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی از طرف فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی لوح تقدیری را به ایشان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن لوح تقدیر به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم قوه قضاییه

با عرض سلام و تبریک توفیقات حضرت عالی از بدو قبول این مسئولیت بزرگ، بدینوسیله بر خود لازم می‌دانیم به عنوان اعضای فراکسیون بانوان در مجلس شورای اسلامی با اعتنا به حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از تلاش‌ها و زحماتی که کشیده شده، از جمله لایحه "صیانت، کرامت و تامین امنیت بانون در برابر خشونت" را جهت مراتب قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال داشته‌اید، تشکر و قدردانی نماییم.

همچنین باید از قوه قضاییه برای فراهم کردن شرایط تسهیل رسیدگی به پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر و تشکر کرد، که با همت بلند قضات و همکاران خدوم و شریف خود در فراهم کردن این جهاد بزرگ کوشا و ساعی باشند.

در آخر لازم است به عرض برسانم که چشم تمامی مراجعین به قوه قضاییه به نتیجه کار یعنی عدالت خواهی منور است، تا در سایه سار آن جامعه اسلامی داشته باشیم. ان شالله.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لوح تقدیر فراکسیون زنان مجلس لایحه حمایت از زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند