Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: جرایم مالی به حساب سازمان لیگ می‌رود و ما فقط احکام را صادر می‌کنیم. تاریخ انتشار: 09:47 - 08 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۱۵۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته (یکشنبه) احکام انضباطی دربی ۹۰ تهران از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد و اعضای تیم‌های استقلال و پرسپولیس حسابی نقره‌داغ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام این حکم و جریمه مالی که مجموع جرایم برای هر ۲ باشگاه به ۱۶۶ میلیون تومان می‌رسید، این سوال در ذهن فوتبالدوستان پیش آمد که این مبالغ پس از پرداخت کجا می‌رود و کجا هزینه می‌شود؟

اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این خصوص اظهار داشت: ما در کمیته انضباطی فقط احکام را صادر می‌کنیم و شماره حسابی در اختیار متخلفان قرار می‌دهیم تا مبالغ را واریز کنند.

وی افزود: اجرای همه احکام انضباطی مالی و محرومیت‌ها به عهده سازمان لیگ است و مبالغی که دریافت می‌شود هیچ ارتباطی با ساختمان فدراسیون فوتبال ندارد و به این سازمان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر حسن زاده میزان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد