Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در رابطه با نتایج مصاحبه علمی آزمون قضاوت امسال اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در مصاحبه علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ می‌رساند، جهت اطلاع و مشاهده نتایج مصاحبه علمی مذکور به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸( به آدرس: http://jazb۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

qazahrm.ir ) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است، نتایج مصاحبه ۱۰ روز پس از انجام مصاحبه علمی از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

براساس این گزارش آزمون قضاوت سال ۹۸ هشتم شهریور ماه با شرکت بیش از ۲۸ هزار نفر برگزار شد. زمان برگزاری آزمون مرحله دوم( تشریحی ) ۱۰ آبان ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضاییه مصاحبه برنا علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب امروز صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل درس ریاضی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس فیزیک و شیمی قابل دریافت است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه سوالات اختصاصی آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز هم اکنون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه شماره ۱ شامل دروس ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روانشناسی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد و دفترچه شماره ۲ شامل دروس زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی منتشر شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی