Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از ابلاغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفرریاست جمهوری به استان به این اداره کل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب یزدان پناه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری اظهار داشت: همچنین طی این سفر تسهیلات ۹درصدی مصوب شد تا به سرمایه گذاران این حوزه اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از شناسایی ۴۰ فرصت سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان و صدور ۷ مورد مجوز بی نام جهت سرمایه گذاران بخش گردشگری استان خبر داد و گفت: گردشگری مهمترین ابزار برای معرفی ایران و فرهنگ ایرانی بوده و گردشگران خارجی که به ایران و استان سفر می کنند می توانند سفیران خوبی در جهت معرفی کشور و فرهنگ آن در سراسر جهان باشند.

وی گفت: سیاستگذاری ما در حوزه گردشگری حمایت و فعال نمودن بخش خصوصی بعنوان محرک اصلی توسعه گردشگری استان بوده و این توسعه زمانی میتواند اتفاق بیفتد که با هم افزایی کلیه دستگاه های دولتی و خصوصی استان این اصل عملیاتی شود.

یزدان‌ پناه با اشاره به رونق بوم‌گردی در خراسان شمالی نیزگفت: برخی از مناطق بوم‌گردی استان به‌خوبی به گردشگران معرفی شده اند و نه تنها در تعطیلات نوروزی از هتل‌ها مشتری بیشتری دارند، بلکه حتی در پایان هفته ها با انبوه گردشگران مواجه هستند.

وی افزود: رونق این حوزه می تواند به سایر مشاغل و کسب و کارها نیز رونق ببخشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی همچنین با اشاره به آغاز مرحله جدید کاوش در تپه «ریوی» مانه و سملقان با مشارکت باستان‌شناسان آلمانی، گفت: برنامه ریزی شده که از سفیر آلمان برای حضور در این منطقه دعوت به عمل آوریم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفر ریاست جمهوری اختصاص اعتبار میراث فرهنگی اقامتگاه بومگردی سفیر آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد