Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:01:45 GMT

آقا کریم؛ ستاره محبوب تبریزی‌ها در سه دهه اخیر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۰۴۴۹

کریم باقری که به عنوان مربی تیم پرسپولیس در تبریز حضور دارد، یکی از محبوب ترین مشاهیر تاریخ ورزش آذربایجان است.

به گزارش "ورزش سه"، از سال 1371 که کریم باقری با پیراهن تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شد تا حالا که به عنوان مربی روی نیمکت تیم پرسپولیس حضور دارد، 27 سال می‌گذرد. باقری در این سال ها بازی در لیگ های انگلستان، آلمان و امارات را تجربه کرد و همیشه جزو محبوب ترین ستاره های تاریخ فوتبال ایران بوده و به خصوص در زادگاه خود، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریم باقری تنها 2 سال به عنوان فوتبالیست حرفه ای در تبریز بازی کرد و اغلب دوران بازی اش را خارج از این شهر بود و موفق شد در طول بیش از 20 سال، پرچمدار فوتبال آذربایجان باشد و در عرصه های ملی و باشگاهی بدرخشد.

 

 

اکنون آقا کریم در حالی به تبریز بازگشته که احتمالا بار دیگر از سوی هواداران تبریزی مورد تشویق قرار خواهد گرفت. شب گذشته نیز در هتل محل اقامت پرسپولیسی ها و همچنین فرودگاه شهید مدنی تبریز، بسیاری از حاضران با باقری سلفی گرفتند و به نوعی او محبوبیت خود را در مقابل اعضای تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتند.

 

همچنین دیدار با ماشین سازی برای کریم باقری از جهت دیگر نیز قابل توجه است. او با پیراهن تراکتور دربی های جذابی را مقابل ماشین برگزار کرد و به نوعی این مسابقه مثل بازی پرسپولیس - استقلال برای بازی حساس است.

 

پرسپولیس تهران کریم باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد

دانیال اسماعیلی فر که در جریان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حرکتی حاشیه‌ای اجام داده بود یک جلسه به طور قطعی محروم شد و بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را از دست داد. درواقع برای دانیال محرومیتی مشابه امید نورافکن درنظر گرفته شد.

با این حساب ویرا باید در بازی جام حذفی مقابل نماینده اراک از وجود وحدت هنانوف به جای اسماعیلی فر استفاده کند. بازیکنی که در سال جدید کمتر بازی کرده، اما هر وقت به میدان رفته نسبتا خوب بازی کرده است. پرسپولیس در لیگ برتر به آلومینیوم باخته بود و حالا برای انتقام آن شکست به اراک می‌رود تا در جام حذفی مقابل شاگردان حسینی قرار بگیرد. جالب این که عنوان شده بود جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است