Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی اسبق استقلال تهران میهمان امروز برنامه سلام صبح به خیر بود.

مظلومی در ابتدا گفت: وقتی شما در آیتم قبلی توضیح دادید دیدم که بازیکنان حرفه ای برای فوتبال از اینستاگرام استفاده می کنند و کاری به مسائل دیگر ندارد. کسی که بیش از 100 میلیون فالور داشته باشد می تواند یک حکومت را عوض کند ولی ما فرهنگ استفاده از فضای مجازی را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مسئولان ایراد می گیرم که وقتی در صفحات مجازی حمله می شود ترتیب اثر می دهند. یادم هست یک فصل بود من با استقلال قرارداد داشتم. در همین صفحات مجازی آدم جلوی وزارت ورزش جمع می کردند و مسئولان تحت تاثیر قرار می گرفتند و من را برکنار کردند.

سرمربی سابق استقلال یادآور شد: جالب است که صفحه استقلال و پرسپولیس را یک نفر اداره می کند و او ایران هم نیست! او دنبال کننده های زیادی دارد و مشکلات و حواشی بسیاری را ایجاد می کند.

مظلومی تاکید کرد: صفحه مجازی بد نیست و می شود استفاده های مثبتی از آن داشت. اکنون فوتبالیست های ما خیلی در مسائل مجازی غرق شده اند و به خوبی از آن استفاده نمی کنند. شما در آن آیتم از رونالدو و مسی دو ستاره فوتبال دنیا نام بردید که از صفحه مجازی شان چطور استفاده می کنند و اصلا وارد سیاست نمی شوند و در حیطه کاری خودشان جلو می روند.

وی یادآور شد: بازیکن باید بداند که طرفداران تیم مقابل نسبت به برخی عکس العمل ها حساس هستند و ممکن است به آنها حمله شود. یعنی واقعا آنها متوجه نمی شوند؟ هنرمندان و ورزشکاران و سیاسیون ما وقتی صفحه پرمخاطبی دارند از آن به خوبی استفاده نمی کنند؟

مظلومی درباره اثرگذاری پست‌های سیاسی و اجتماعی بازیکنان بر جو داخل تیم گفت: برخی سواد سیاسی ندارند اما وارد سیاست می شوند اما باید آن را به صاحبانش بسپاریم. البته سیاسیون هم گاهی درباره مسائل فوتبالی اظهارنظر می کنند.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: زمانی ما وقت تمرین که می شدیم موبایل همه را جمع می کردیم و راحت می شدیم اما حالا فوتبالیست ها فقط یک موبایل که ندارند! یک بار یادم است یک بازیکن می گفت من موبایل ندارم اما همکارش او را لو داد و فهمیدم در یخدان یخچال موبایلش را قایم کرده است!

وی اضافه کرد: به عنوان بزرگتر این را می گویم که ما دستمزد می گیریم تا به هواداران و فوتبال خدمت کنیم و تعهدی داریم. بخش زیادی از فکر و تمرکز من همیشه این است که بازیکن من شب زود می خوابد یا خیر؟!

مظلومی با اشاره به شکست ۴ بر ۲ تلخ در شهرآورد مقابل پرسپولیس و اینکه ظاهرا حضور بازیکنان در فضای مجازی در آن شکست نقش داشت،توضیح داد : نه تنها بازیکنان که برخی مسئولان هم تا ساعت 2 و 3 نصفه شب در اتاق بازیکنان بودند. اما بازیکنی که نسبت به هواداران تعهد دارد، باید بداند استفاده از فضای مجازی زمان می خواهد. وقتی بازیکنی ساعت 2 شب در صفحه اش مطلب می گذارد یعنی بیدار بوده است!

وی با بیان اینکه من صفحه ای در فضای مجازی ندارم اما چند صفحه برای من ساخته اند، گفت: من کوتاهی کردم و اگر در این فضا به شکل درستی بود شاید بتوان نوع استفاده از آن را اصلاح کرد. فضای مجازی خوب است اما بازیکن حرفه ای باید نوع استفاده از آن را بدانند. در حالی که بازیکن حرفه ای در اروپا ساعت 11 شب را تا به حال ندیده است.

مظلومی یادآور شد: یکی از بازیکنان ایرانی به یکی از تیم های اروپایی رفت اما همیشه خواب می ماند. او هر روز ساعت را به شوماخر مربی اش نشان می داده و می گفته ساعتم زنگ نزده و من خواب مانده ام. شوماخر هم ساعت را گرفت و شوتی زد و گفت برو و دیگر برنگرد!

اکبری هم اشاره کرد که این خاطره را مهدی پاشازاده برای او تعریف کرده و درباره علی موسوی بوده است.

مظلومی در ادامه گفت: جوانان ما باید الگویی داشته باشند اما وقتی بزرگترهای ما در صفحه مجازی شان مطالبی که به آنها مربوط نیست می گذارند جوانان هم الگو می گیرند. تیم امید ما به همین خاطر لطمه خورد. من از حمید استیلی شنیده ام موبایل ها در شب های بازی جمع می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا مجیدی می تواند موفق باشد، گفت: طی صحبت هایی که با فرهاد داشتم او نگران بود. او مربی جوان و با انگیزه ای است که دوست دارد موفق شود و به کمک نیاز دارد. من فکر می کنم تیم امید ما یا دوتیم است یا یتیم است! نمی دانیم برای المپیک است یا فدراسیون فوتبال و کدام یک صاحب و تصمیم گیرنده آن هستند.

وی افزود: 60، 70 درصد بازیکنان ما غیر از 4، 5 بازیکن بقیه ذخیره هستند و اصلا فیکس نیستند. برای همین فرهاد دنبال بازیکن جدید می گیرد. در حالی که این مسئله باید سالهای قبل انجام می شد و بسیار زمان بر است.

مظلومی تاکید کرد: زمانی که ما کسی را سرمربی قرار می دهیم باید به او اختیار تام بدهیم و فقط نظارت داشته باشیم، نه دخالت. اما فکر می کنم حالا دارد در کار فرهاد مجیدی دخالت می شود. یک کمیته فنی هست و یک سرمربی است. استیلی بازیکن بزرگ، مربی توانا، بچه با معرفت و مدیر فنی تیم است. یک کمیته فنی هم شامل آقایان موسس و محمدی و ماجدی داریم. این وظایف باید تفکیک شود و سرمربی باید کارش را راحت انجام بدهد. اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است و من فکر می کنم شاید اصلا همتی برای صعود تیم وجود ندارد. تیم هایی که بالا آمده اند هم همه خوب هستند.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: فرهاد باید خیلی تلاش کند. خوبی اش این است که او جوان است و به خوبی می تواند با جوان ها سروکله بزند. به هر حال او ریسک کرده است. قبل از او به چندین مربی پیشنهاد حضور در تیم امید را دادند اما همه عقب کشیدند، به ویژه به این خاطر که فدراسیون دستمزد کمی می دهد.

مظلومی اذعان کرد: فضای مجازی را می شود با فرهنگ سازی کنترل کرد اما سخت است. بعد از 40 سالی که به المپیک نرفته ایم آرزو دارم امسال این اتفاق بیفتد. من با فرهاد صحبت می کردم می گفت من درخواست کردم یک مربی از اسپانیا با دستمزد پایین بیاید و کمکم کند اما همکاری نکردند. گفتند حتما باید فلانی باشد و این دخالت است.

وی در پایان گفت: برنامه شما هواداران و بینندگان زیادی دارد، شما با مسئولان صحبت کنید. دو سه ماه مانده و این تیم بسیار خوب است و هرچند بسیاری از بازیکنان در باشگاه ها بازی نمی کنند و بیرون هستند اما می شود امیدوار بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرویز مظلومی فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: اگر کشوری باشد که مسلمان هم نباشد اما کشوری به آنها حمله کند و از ما دعوت کنند که به ما کمک کنید و بدانیم که مظلوم هستند از آنها دفاع می‌کنیم، همانطور که در سوریه و عراق دفاع کردیم، و اگر این دفاع نبود، داعشی ها به ایران هم می‌رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم رژه نیروهای ارتش اصفهان به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: علت نام گذاری روز ارتش این بود که امام امت واقعیت جوانان ما در آن زمان را متوجه شد و می‌دانست که مفسدین یک عده از سران بودند اما باطن ارتش ما جوان‌های مسلمان، متدین، میهن دوست، علاقه مند به اسلام و دین و کشور بودند، به همین خاطر امام در مقابل کسانی که سخن از انحلال ارتش می‌گفتند ایستاد و اعلام کرد که ارتش باید باقی بماند و حمایتگر از انقلاب باشد و در روز ۲۹ فروردین دستور دادند که ارتشیان در شهرهای بزرگ در خیابان‌ها، با همه تجهیزاتی که مناسب است حرکت کنند، رژه بروند و به مردم هم دستور دادند از ارتش که ارتش اسلامی است حمایت کنند و این کار به زیبایی اتفاق افتاد.

وی افزود: امام در مقابل کسانی از دشمنان خارجی و یا نفهم‌های داخلی که حرفشان این بود که ارتش باید به طور کامل منحل شود ایستاد و فرمود باید از این به بعد ارتش را ارتش اسلامی بدانیم و دیدیم که انصافاً ارتشیان نیز به تعهدشان از ابتدا تا کنون به خوبی عمل کرده‌اند. در جنگ‌های داخلی ارتش در مکان‌های مختلف حضور پیدا می‌کرد و در کنار سپاه و بسیجیان عزیز و با همراهی مردم کشورمان، ۸ سال دفاع مقدس را به خوبی انجام دادند و شهدای بسیاری تقدیم کردند اما یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه نیفتاد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: امروز نیز به همه نیروهای مسلحمان افتخار می‌کنیم، زیرا بعد از جنگ ۸ ساله، ما دست به کار شدیم و این موشک‌ها و پهپادها ساخته شد، درحالی که ما در زمان دفاع مقدس گاهی امکانات جزئی جنگ مانند گلوله آر پی جی را نداشتیم و دشمن خصوصاً آمریکا تمام سعی خود را کرد تا ما از دیگران اسلحه نخریم و ما را تحریم کرده بود و شوروی آن زمان نیز همین طور بود.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: یکی از مهمترین نعمت‌های انقلاب برای ما آزادی است که معنای این آزادی زندگی است. امیرالمومنین در یک جمله کوتاه مرگ و زندگی را برای ما توضیح می‌دهد و می‌فرماید «میدانید انسان مرده کیست؟ مرده کسی است که راه می‌رود و حیات دارد اما مقهور دیگران است»، زیرا مقهور خدا بودن لطف و عزت است اما مقهور دیگران بودن به گفته ایشان مرگ است و در مقابل انسان زنده کسی است که پیروز باشد و زیر بار غیر خدا نرود و اسلام و انقلاب این مطلب را برای ما به ارمغان آورد.

وی یادآور شد: کشورهای عربی را در همین جریان جنگ غزه ببینید، با وجود اینکه مردم غزه از نظر مذهب، زبان و نژاد با آنها مشترک هستند اما این کشورها جرأت اینکه با وجود تسلیحات، بدون اجازه آمریکا یک گلوله به آنها بدهند را ندارند، برای مثال صحرای سینا متعلق به مصر است اما اگر به آنها گفته شود یک راه باز کن برای همنوعانت در غزه تا غذا و دارو وارد شود، اجازه این کار را ندارد زیرا به گفته امام علی اینها مرده‌اند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: ما خواستیم جنایتی را که صهیونیست‌ها انجام دادند تلافی کنیم، خودمان تصمیم گرفتیم و انجام دادیم از هیچکس هم اجازه نگرفتیم، سلاح درست کردیم، به دیگران آموزش می‌دهیم و از کسی هم اجازه نمی‌گیریم و هر کاری که خداوند دستور می‌دهد انجام می‌دهیم. در اسلام ما با کسی جنگ نداریم، بلکه دفع فساد داریم، اگر کسی از حد خودش تجاوز کرد باید دفاع کنیم و به همین دلیل به ۸ سال جنگ عنوان دفاع مقدس را داده‌ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند اگر انسان‌ها را بکشند کار مهمی انجام داده‌اند در حالی که هر طفلی که کشته می‌شود بمبی علیه خودشان است و شما می‌بینید که دنیا امروز علیه اسرائیل و آمریکا حرف میزند و پرچمشان را آتش می‌زنند زیرا انسان‌ها عقل و دل دارند و می‌فهمند موجودی که بیش از ۱۴ هزار طفل را کشته است، انسان نیست بلکه رژیمی حیوانی است.

وی با بیان اینکه جنگ دنیا به غیر از اسلام، جنگ برای توسعه کشور است، گفت: حتی جنگ اسلام برای مسلمان شدن دیگران نیست، بعضی‌ها به غلط یا عمدتاً میگویند که اسلام در ابتدا و در زمان پیامبر با شمشیر پیشرفت کرده است در حالی که هیچکدام از جنگ‌های پیامبر و امیرالمومنین غیر از دفاع نبوده است، زیرا دفاع مسئله‌ای عقلی و شرعی است، از نظر عقلی انسان نباید بنشیند تا به ناموس و کشورش آسیب برسانند و تجاوز کنند و از نظر شرعی نیز قرآن دفاع را کار خدا می‌داند و می‌گوید اگر خدا بعضی از انسان‌های خطاکار را به دست بعضی دیگر که متدین هستند، دفع نمی‌کرد زمین را فساد فرا می‌گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در آیه دیگری خدا می‌فرماید اگر خدا انسان‌های پست و پلید را به وسیله مؤمنان دفع نمی‌کرد و جلوی جنایتشان را نمی‌گرفت، ذکر و عبادت خدا به طور کامل از بین می‌رفت، زیرا کسانی که برای دنیا می‌جنگند دین ندارند و با دین مخالف هستند. اسرائیلی‌های امروز نیز تابع حضرت موسی نیستند و آمریکایی‌ها هم تابع حضرت عیسی (ع) نیستند بلکه افراد جنایتکاری هستند کهدر اصل تابع فرعون هستند نه موسی (ع).

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: حتی حقوق حیوانات در اسلام تاکید شده است و در روایت داریم که ائمه به بعضی اصحاب که سفر می‌کردند دستور می‌دادند، در سفر اول به حیوانت برس و بعد خودت غذا بخور. حتی امیرالمومنین می‌فرمایند اگر تمام دنیا را به من بدهند من یک پوست جو را از دهان مورچه نمی‌گیرم، فلذا بدانید ما اصلاً در اسلام جنگ به معنای گسترش کشور یا حتی گسترش مراممان نداریم و تمام جنگ‌های ما دفاعی است، هم دفاع از خودمان و هم دفاع از مظلوم.

وی تاکید کرد: اگر کشوری باشد که مسلمان هم نباشد اما کشوری به آنها حمله کند و از ما دعوت کنند که به ما کمک کنید و بدانیم که مظلوم هستند از آنها دفاع می‌کنیم، همانطور که در سوریه و عراق دفاع کردیم، و اگر این دفاع نبود، داعشی ها به ایران هم می‌رسیدند.

امام جمعه اصفهان در انتها با اشاره به عملیات وده صادق گفت: ایران کار بزرگی انجام داد اما هنوز متوجه عظمت آن نشده‌ایم، طوفان الاقصی ضربه محکمی برای صهیونیست‌ها بود و عملیات وعده صادق ضربه‌ای به آنها زد که کمتر از طوفان الاقصی نبود زیرا اسرائیلی‌ها باور کرده بودند که کسی نمی‌تواند با آنها بجنگد و باور کرده بودند گنبد آهنین نفوذ ناپذیر دارند اما کاری که ایران انجام داد آنقدر عظیم بود که تحولی در دنیا بوجود آورد و کشورهای عربی فهمیدند یک کشور قدرتمند مسلمان مؤمن با ارتش و سپاه متدین در کنارشان قرار دارد که می‌تواند در زمان لازم از آنها دفاع کنند.

کد خبر 745357

دیگر خبرها

  • فیلم| هاشمی‌نسب: میثاقی به جای دخالت در تیم ما در برنامه‌ها از حقِ تیم‌ها دفاع کند
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس