Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:02:43 GMT

اعضای هیات مدیره جدید بانک انصار تعیین شدند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۱۰۹

اعضای هیات مدیره جدید بانک انصار تعیین شدند

مجمع عمومی به طور فوق العاده (نوبت دوم) بانک انصار وابسته به بانک سپه با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران تشکیل شد و در آن اعضای جدید هیات مدیره بانک انصار تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجمع عمومی به طور فوق العاده (نوبت دوم) بانک انصار وابسته به بانک سپه با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران تشکیل شد و در آن اعضای جدید هیات مدیره بانک انصار تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که روز یکشنبه ۷ مهرماه در محل باشگاه بانک سپه تشکیل شد، ابتدا هادی‌ اخلاقی‌ فیض‌آثار عضو موظف هیات مدیره بانک سپه به عنوان رییس مجمع پس از استقرار در جایگاه خود و دعوت از اعضای هیات رییسه مجمع، به قرائت دستور جلسه آن پرداخت.

این گزارش می افزاید که در ابتدای جلسه اخلاقی اهداف تشکیل مجمع را بیان کرد و ادغام بانک‌های نیروهای مسلح را اقدامی در راستای ایجاد بانکی با ظرفیت های فوق العاده دانست.

در ادامه مجمع و پس از پرسش و پاسخ سهامداران، کاندیداهای مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی و رای گیری از سهامداران صورت گرفت و اعضای هیات مدیره بانک انصار وابسته به بانک سپه به شرح زیر مشخص شدند.

۱-  سید مهدی حسینی

۲-  خسرو فرحی

۳-  مهدی رضایی

۴- یحیی فروتن

۵- علیرضا سعیدی مدنی/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی نماز جمعه خطبه های نماز جمعه نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع دفاع مقدس اصفهان هفته دفاع مقدس ادغام بانکی ادغام بانک های نظامی بانک انصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد