Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@16:13:28 GMT

اتصال ۷۲ نقطه ترافیکی اصفهان به شبکه فیبر نوری

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۳۸۹

اتصال ۷۲ نقطه ترافیکی اصفهان به شبکه فیبر نوری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: ۷۲ نقطه ترافیکی تا پایان سال به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به خرید و نصب باکس و تأمین کابل فیبر نوری و اتمام پروژه کانال‌سازی برق، شبکه، فوندانسیون و هندهول در ۷۲ نقطه ترافیکی شهر، امید است تا پایان سال تعداد نقاط ترافیکی و تقاطع‌های متصل به شبکه فیبر نوری سازمان فاوا شهرداری اصفهان از مرز ۲۲۰ تقاطع عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نظارت سالانه بر اجرای شبکه اختصاصی فیبرنوری و تقاطع‌های سطح شهر، افزود: حوزه معاونت شبکه و زیرساخت در یکسال گذشته طراحی و نظارت کانال سازی فیبرنوری خیابان چهارباغ عباسی را نیز به انجام رسانده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از طراحی شبکه فیبرنوری داخلی ساختمان‌های باغ پرندگان و میدان میوه و تره بار شهرداری در یکسال گذشته خبر داد و تصریح کرد: پشتیبانی بی‌وقفه از تجهیزات و تاسیسات مرکز داده شهرداری و نیز شبکه فیبر نوری اختصاصی به طول ۳۴۰ کیلومتر(کابل) از دیگر فعالیت‌های سازمان فاوا در این مدت بوده است.

وی با اشاره به پشتیبانی شبکه داخلی شهرداری شامل ۱۰۰ ساختمان و ۱۰۳ لینک بی‌سیم، گفت: پشتیبانی از شبکه ارتباطی تقاطع‌های فعلی سطح شهر به تعداد ۱۵۰ نقطه و اینترنت شهرداری مجموعاً با پهنای باند ۱۰۶ مگابیت بر ثانیه نیز بر عهده این سازمان است.

ابطحی با اشاره به خرید فایروال لبه اینترنت و تامین و به روز رسانی سیستم مقابله با تهدیدات در لایه کاربران (آنتی ویروس) شبکه شهرداری یادآور شد: سازمان فاوا پشتیبانی از تمام دستگاه‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری، دوربین‌های نظارت تصویری، تجهیزات ناوبری اتوبوسرانی و خدمات شهری، ۱۰ هزار دستگاه را برعهده دارد.

کد خبر 391473

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهروند فیبرنوری کلانشهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فیبر نوری در خوزستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست بررسی روند اجرایی پروژه فیبر نوری در استان خوزستان اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه فیبرنوری در استان دسترسی سهل و آسان برای همه کاربران اعم از مؤسسات آموزشی و مالی، خانواده‌ها، مناطق روستایی و… است.

استاندار خوزستان افزود: بناست این پروژه فیبر نوری به همه منازل، مؤسسات، ادارات، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها روستاها و… خدمت‌رسانی سریع و آنلاین داشته باشد.

وی بیان کرد: خوزستان در اجرای طرح مذکور به دلایل مختلف نسبت به استان‌های دیگر عقب ماندگی دارد و بنا شده برای مجوز حفاری برخی از خیابان‌ها شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: با اجرای این پروژه ظرفیت و سرعت ارتباطات در استان بیش از دو برابر افزایش می‌یابد و امیدواریم این طرح عظیم که با نظارت شخص وزیر ارتباطات در حال اجراست و دولت با جدیت از آن حمایت می‌کند با همت و تلاش مسئولان ذیربط و پیمانکاران پروژه به خوبی اجرا شود و تا سال آینده خوزستان از لحاظ ارتباطات در شرایط بهتری قرار گیرد.

کد خبر 6078295

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • شورای شهر شاکی؛ «های‌وب» در کرمان چه می‌کند؟
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • امسال، سال طلایی طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری
  • امسال سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست
  • طرح فیبر نوری در خوزستان اجرا می‌شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر