Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:45:40 GMT

اخبار مهم روز دوشنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۴۲۷

۱۰:۱۷

عمران خان بر سر کشمیر اعلام جهاد کرد

نخست وزیر پاکستان پس از ورود به کشورش به دنبال حضور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد، هشت میلیون کشمیری در منطقه تحت تسلط هند در جامو و کشمیر وجود دارند که از سوی نیرو‌های هندی گروگان گرفته شده‌اند.

عمران خان گفت: چه جهان از مردم کشمیر حمایت کند چه نکند، پاکستان حامی آنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنگی مقدس (جهاد) است. ما با آنان هستیم، زیرا می‌خواهیم خداوند را خشنود کنیم. من در تمامی مجامع نقاب از چهره دولت نارندرا مودی (نخست وزیر هند) برخواهم داشت.(بیشتر بخوانید)

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخبار مهم اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور

دریافت 24 MB کد خبر 6085145

دیگر خبرها