Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@18:08:47 GMT

روزبه چشمی جریمه و توبیخ شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۷۰۵

روزبه چشمی جریمه و توبیخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به اینکه روزبه چشمی- بازیکن تیم استقلال تهران در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از هفته سوم لیگ برتر از طریق صفحه شخصی خود مطالبی را با ادبیات دور از شان بازیکن لیگ برتر که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی ایران نیز دارد نسبت به داور دیدار منتشر کرده است، نوع ادبیات به کار رفته هتک حرمت داور می‌باشد و بر همین اساس صرف نظر از ارسال دفاعیه باشگاه استقلال، انتشار مطالبی که حاوی هتک حرمت از سوی روزبه چشمی- بازیکن ملی پوش باشگاه استقلال نسبت به داور دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان محرز بوده، وی طبق ماده ۷۱ مقررات آیین نامه انضباطی و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون شک تکرار چنین اعمالی از سوی مشارالیه مستوجب تنبیهات شدیدتر خواهد بود.
*پس از بررسی کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار برابر استقلال، این تیم به مدت یک جلسه از همراهی تماشاگران خود از حضور در ورزشگاه محروم و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. لازم به ذکر است، نظر به صدور دستور موقت در تاریخ ۲۵ شهریورم ماه، محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در بازی این تیم با تیم شهر خودرو در مورخ ۳ مهر ماه اعمال شده است.
این رای در بخش محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران قطعی و در بخش مربوط به جزای نقدی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف می‌باشد.
* تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*لیگ برتر فوتبال ساحلی
*مسابقه تیم‌های شهریار ساری و پارس جنوبی جم بوشهر برگزار که قر ار بود در تاریخ یکم شهریورمار برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم شهریار ساری، این دیدار برگزار نشد. ضمن اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم پارس جنوبی بوشهر، این تیم باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.
*مسابقه تیم‌های شهریار ساری و ایفای اردکان برگزار و از سوی هادی عباسی- سرپرست تیم ایفای اردکان تخلفاتی مبنی بر بدرفتار در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
باشگاه ایفا اردکان به دلیل داشتن ۳ بازیکن اخطاری باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*حسن جوادی- بازیکن تیم دریانوردان بوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی و اقدام به بیرون کشیدن تیم که سبب وقفه در ادامه مسابقه برابر تیم موج سواران نوشهر شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.
*لیگ برتر فوتسال بانوان
دیار تیم‌های هیات فوتبال خراسان و دختران کویر مس کرمان برگزار و از سوی ایرانمنش-سرمربی تیم دختران کویر مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری و اقدام به بیرون کشیدن تیم که سبب وقفه در ادامه بازی شد، وی به توبیخ کتبی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*گفتنی است، مهدی عبدی- بازیکن تیم پرسپولیس پاکدشت و امید سینک- بازیکن تیم نساجی مازندران مبنی بر اجرای رای کمیته وضعیت بازیکنان و همچنین درخواست، ولی خورسندی- کارگزار رسمی فدراسیون فوتبال، هر کدام از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم بوده و حق شرکت در مسابقات را ندارند.
لغو این محرومیت منوط به کسب رضایت خواهان و اعلام کتبی آن به کمیته انضباطی است.

256 251

کد خبر 1305393

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزبه چشمی باشگاه استقلال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.   در خصوص استیناف موسسه فرهنگی ورزشی میهن آریو به طرفیت آقای هوتن نگاری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال بابت باقیمانده دستمزد قراردادی و ۱۳۰ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شده است نظر به اینکه مطابق ضمیمه دو مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان اشخاص غیر از بازیکن تابع مقررات مذکور نیستند و ضمن اینکه انعقاد قرارداد با آقای هوتن نگاری به عنوان آنالیزور تیم متضمن ایفای تعهدات از سوی متعهد است و تجدیدنظرخواه دلیلی بر ایفای تعهدات ارائه نکرده است لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد این رأی قطعی است.   در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان بیرجند نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقایان ۱- مرتضی کسرایی سرمربی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه ۲- سجاد فاطمی سرپرست به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال ۳- سید محمد عباسی تدارکات به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال به جهت بدرفتاری در قبال داور و تیم فوتبال تجدیدنظرخواه به پرداخت چهل میلیون ریال جریمه به جهت اخذ شش اخطار در بازی مقابل تیم مهر عظام زاهدان هرچند جرائم نقدی مذکور قابل تجدیدنظرخواهی نیستند ولیکن با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند