Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: فوتبال‌دوستان استان با ورزشگاه تختی خرم‌آباد آشتی می‌کنند.

سید علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی بین تیم‌های خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان، اظهار کرد: امروز دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و امیدواریم فارغ از نتیجه بازی خوب و بدون مشکلی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بازی شور و نشاط خاصی در بین علاقه‌مندان ورزش لرستان ایجاد کرده و فوتبال‌دوستان بدون تردید امروز با ورزشگاه تختی خرم‌آباد آشتی می‌کنند و شاهد حضور چشم‌گیر هواداران خواهیم بود.

کریمی با اشاره به شرایط و نحوه بلیت‌فروشی تصریح کرد: خیلی دوست داشتیم که این بازی بلیت‌فروشی نداشته باشد اما با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تماشاگران باید با تهیه به ورزشگاه بروند و برای سهولت مردم پنج محل فروش بلیت را درنظر گرفتیم و از روزهای قبل به طور کامل این موضوع را رسانه‌ای کردیم تا علاقه‌مندان مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: مردم استان ما در همه عرصه‌ها خودشان را ثابت کرده‌اند و انتظار داریم هواداران خیبر بار دیگر فرهنگ غنی لرستان را نشان دهند.

وی اضافه کرد: از ابتدای ورود تیم سپاهان به خرم‌آباد با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به استقبال اعضای این تیم رفتیم و شرایط مورد نظر آنان را فراهم کردیم که این امر رضایت مسئولان تیم از جمله آقای قلعه‌نویی را به دنبال داشت.

کریمی گفت: مسئولان تیم خیبر نیز برای این بازی خیلی تلاش کرده و زحمت کشیده‌اند و امیدواریم نمایشی در خور شان استان فارغ از نتیجه بازی ببینیم و نباید فراموش کنیم که سپاهان از بهترین تیم‌های ایران است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به زحمات دستگاه‌های اجرایی، استاندار و شورای تامین استان اضافه کرد: همکاری خیلی خوبی را بین دستگاه‌ها شاهد بودیم و جا دارد از تمام کسانی که برای برگزاری این دیدار تلاش کرده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خیبر سپاهان ورزش و جوانان لرستان جام حذفي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیراجرایی خط ۷ مترو تهران گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط ۷ مترو تهران امسال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این بخش، معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند.

یاشار لطفی افزود: با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷، سر فاصله حرکت قطار‌ها در این خط تا ۸ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران درباره آخرین وضع تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: عملیات حفاری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی به اتمام رسیده و بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاه‌های آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، درحال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

یاشار لطفی افزود: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره‌ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com