Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@07:59:43 GMT

نرخ بلیت اوتوبوس های برگشت زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۱۸۲۶

به گزارش صدای ایران از خراسان، بر اساس اعلام «جواد وحدتی فرد»، از تاریخ ۱۷ مهر تا ابتدای آبان نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به پایانه های مرزی ایران و عراق به دلیل خدمات دهی خالی شرکت‌های حمل و نقل در یک مسیر افزایش یافته است. وحدتی فرد در گفت و گو با ایرنا در این باره بیان کرد: به عنوان مثال در تاریخ های یاد شده بلیت اتوبوس از مشهد به مرز مهران برای ناوگان عادی 200 هزار تومان و برای وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آی. پی 350 هزار تومان است در حالی که پیش از این تاریخ، قیمت اتوبوس مشهد-کرمانشاه به ترتیب برای ناوگان عادی 90 هزار و برای وی.آی. پی 138 هزار تومان بوده است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سال گذشته قیمت بلیت اتوبوس از مشهد به مهران برای ناوگان عادی 180 هزار تومان و برای ناوگان وی. آی. پی 280 هزار تومان بوده است.
افزایش قیمت مطابق قانون است
وحدتی فرد افزود: برای جا به جایی زائران پیاده اربعین حسینی از مشهد به مقاصد مرزی عراق افزون بر 1300 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است. وحدتی فرد تصریح کرد : این افزایش قیمت مطابق قانون و بر اساس تصمیم انجمن های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر گرفته شده و مقاصد در این سفرها از شهرهای غربی مانند کرمانشاه به شهرهای مرزی مانند مهران تغییریافته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت بلیت اتوبوس صدای ایران عراق ایران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین

صاحب کبابی در شهر مرزی حمیل استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدن زائران اربعین حالم را خوب می کند می گوید: سیل جمعیت زائران اربعین مردم حمیل را خوشحال می‌کند و برای خدمت رسانی به زائران لحظه شماری می کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072038 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین