Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@17:37:15 GMT

رکورد دست نیافتنی رسول خطیبی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۲۱۴۰

رکورد دست نیافتنی رسول خطیبی

به گزارش فارس، تیم ماشین‌سازی تبریز با رسول خطیبی سرمربی فعلی خود در سال 95 رکوردی دست نیافتنی ثبت کرده است.

سبزپوشان تبریزی در مرحله اول جام حذفی کشور در شهرکرد به مصاف تیم اتحاد لردگان رفته و در این بازی به برتری 11 بر 2 دست یافتند.

این پر گل‌ترین پیروزی تیم ماشین‌سازی در بازی رسمی به شمار می‌رود و بعید به نظر می‌رسد که این رکورد به این زودهای تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی ضمن پیروزی پر گل، رکورد بهترین برد تاریخ این تیم را ثبت کرد.

سامان نریمان‌جهان در این بازی 5 گل به ثمر رساند تا وی نیز بهترین گلزن این تیم در یک بازی باشد. سهراب ادیب 2 گل، پیام صادقیان، حبیب گردانی، سعید مهری و امین قاسمی‌نژاد دیگر گلزنان ماشین‌سازی در آن بازی بودند.

سبزپوشان در دور بعدی تیم خونه به خونه 2 بر یک مغلوب کرده و در مرحله یک هشتم نهایی و در یک بازی جذاب برابر ذوب‌آهن در اصفهان در حالی که تا دقیقه 120 بازی نتیجه با تساوی 2 بر 2 پیش می‌رفت، تیم میزبان در آخرین دقیقه با زدن گل سوم به برتری رسیده و ماشین‌سازی که شایسته صعود به مرحله بعدی بود، با سربلند از این مسابقات وداع کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا