Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش ملی مشق احسان از مدتی پیش در راستای تامین بسته‌های کیف و نوشت‌افزار دانش‌آموزان مناطق کم ‌برخوردار در سطح کشور آغاز به کار کرده و از همان ابتدا مورد توجه و حمایت مردم و نهادهای مختلف اجتماعی قرار گرفت.

این پویش ملی روز دوشنبه در آیینی نمادین و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از مسئولان محلی در سنندج آغاز و محموله نوشت افزار تهیه شده به نقاط محروم استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کردستان در این آیین اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری و در راستای تامین نوشت افزار و کیف دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور، ستاد اجرایی، ۲۵۰ هزار بسته را با همت هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی به این مناطق ارسال و در بین دانش آموزان توزیع می‌کند.

مهدی طالبی با بیان اینکه سهم دانش آموز مناطق محروم کردستان از این هدایا سه هزار بسته نوشت افزار است، گفت: تمام بسته های تهیه شده کالای ایرانی بوده و از ۱۰۰ تولید کننده داخل کشور تهیه شده و به مناطق محروم تمام شهرستان های استان ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز چنین برنامه ای در استان با توزیع یک هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان محروم اجرا شد که امسال این آمار به سه هزار بسته رسید، تا دانش آموزان بیشتری از این پویش ملی و مردمی بهره‌مند شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان در ادامه اضافه کرد: این ستاد همچنین به منظور محرومیت زدایی و کار جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، خدمت رسانی و سرمایه‌گذاری مولد را در قالب بنیاد برکت همزمان با سفر تاریخی رهبری به استان به عنوان اولین منطقه در کردستان آغاز کرد.

وی مشارکت در طرح های اقتصادی بنگاه محور را یکی از این فعالیت‌ها اعلام کرد و گفت: بر این اساس ۱۹ طرح بنگاه محور با ۲۳۶ میلیارد ریال در استان اجرا شد.

طالبی افزود: اجرای طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور از دیگر فعالیت‌ های بنیاد برکت در استان کردستان است که در این راستا سال گذشته ۲ شهرستان به عنوان پایلوت اشتغال محور با اجرای ۲۳۱ طرح با ۶۵ میلیارد ریال انتخاب شدند.

وی هدف از اجرای طرح های اشتغالزایی اجتماع محور را توانمندسازی روستاها و اجرایی شدن مهاجرت معکوس به روستاها اعلام کرد و یادآور شد: همچنین به همت بنیاد برکت تاکنون ساخت و تکمیل ۵۰ باب مدرسه با ۲۶۵ کلاس درس و اعتبار ۲۳۳ میلیارد ریال در این استان انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کردستان، ساخت و تکمیل پنج باب مسجد، اجرای ۱۶ پروژه عمرانی شامل حوزه علمیه، بیمارستان، خانه بهداشت، خانه عالم و راه روستایی، تکمیل یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در مناطق روستایی و اهدای جهیزیه به زوج های جوان را از دیگر اقدامات عمرانی بنیاد برکت در استان اعلام کرد.

در ادامه این آیین تعدادی از فرزندان شهدا تجلیل و محموله های نوشت افزار به نقاط محروم استان ارسال شد.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بنیاد برکت پویش مشق احسان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ

سرهنگ عمار قهاری با اشاره به مراجعه چندین شهروند کرمانی و تشکیل پرونده با موضوع سرقت از حساب و کلاهبرداری، گفت: نقطه اشتراک اکثر این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه پس از دریافت پیامک کالابرگ عیدانه بوده است. 


وی افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک‌های آلوده به بدافزار و در نهایت ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ، افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند. 


جانشین پلیس فتا در این خصوص به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزار‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده را نصب نکنند و نرم‌افزار‌ها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنند و همچنین از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس و همچنین دوستان و آشنایان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا