Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم قرعه کشی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال پیش کسوتان جام زنده یاد یونس شکوری انجام شد و طی آن 100 تیم در هفت رده سنی قرار گرفتند تا از 14 مهرماه جاری رقابتهای خود را در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی آغاز کنند.

این آیین با حضور اعضای کمیته برگزاری مسابقات ، سرپرستان و نمایندگان تیم های شرکت کننده در سالن آمفتی تئاتر شهرداری منطقه سه تهران برگزار شد و پس از سخنان استاد غلامحسین نوریان ، جهانگیر کوثری و نصیر رحیمی قرعه کشی این دوره از رقابتها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد نوریان تصریح کرد: همه تیم های شرکت کننده باید کمک کنند و تعامل داشته باشند تا مسابقات بخوبی به پیش برود .

وی افزود : رعایت اخلاقی و سلوک و منش جوانمردی همواره در این مسابقات حرف نخست را زده و می زند و قوام جام شکوری در سایه همین فاکتورهای مثبت بوده که توانسته به مرز 25 سالگی برسد.

این پیش کسوت نام آشنای فوتبال در ادامه گفت : تیم های حاضر در این رقابتها باید الگوی جوانتر باشند و امید است که دست بدست هم بدهیم تا روزهای بهتری برای فوتبال کشورمان رقم بخورد .

جهانگیر کوثری گفت : خوشبختانه جام شکوری یک روند تکاملی و مثبتی را طی کرده و موارد مهمی چون اخلاق ، فرهنگ ، جوانمردی و شکل اجرای جام شکوری می تواند به عنوان سمبل و الگو تبدیل شود.

وی اضافه کرد : از بازیکن 35 ساله تا 75 ساله در این مسابقات حضور داشته اند و اکنون که به بیست و پنجمین دوره آن می رسیم ، خوشحالیم که رقابتهای پیش کسوتان شکوفا شده و درجامعه جا افتاده است .

وی درپایان از مسوولان شهرداری منطقه سه به سبب حمایت و تعامل با کمیته برگزاری مسابقات جام شکوری و همچنین مدیران مجموعه ورزشی شهید شیرودی تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود امسال نیز همچون سالهای گذشته ، این رقابتها بتواند قوت قلب عمیق موسپیدان باشد .  

نصیر رحیمی نیز اظهار داشت : تعامل مسوولان و سرپرستان تیم ها به این مسابقات جلوه خاصی بخشیده و از اینکه شما توانسته اید الگوی جوانترها باشید ، جای تقدیر دارد .

قطعا شما هم معتقدید که اخلاق در فوتبال بر هرچیز مقدم تر است و من امیدوارم که تیم های شرکت کننده با کمیته برگزاری مسابقات همکاری داشته باشند تا رقابتها از هر نظر بخوبی به پیش برود .

وی همچنین از حضور پربار نمایندگان تیم ها در مراسم قرعه کشی تقدیر کرد و گفت : آنچه که در این رقابتها به یادگار می ماند و تاریخ ساز می شود ، حس دوستی و رعایت ادب و متانت است که باید به آن افتخار کرد .

پس از سخنان این سه عضوکمیته برگزاری مسابقات و تشریح نوع قرعه کشی از سوی رضا آزرمی ، این مراسم برگزار شد و تیم های شرکت کننده در هفت رده سنی ، رقبای خود را شناسایی کردند .

قرار است چرخ بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال پیش کسوتان جام زنده یاد یونس شکوری از روز یکشنبه 14 مهرماه جاری در رده های سنی بالای 35 ، 40 ، 45 ، 50 ، 55 ،60 و 65 سال  بحرکت درآید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق پیشکسوتان زمین فوتبال قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024

یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا هر دو سهمیه المپیک پاریس را به دست آوردند و هر دو به احتمال قریب به یقین مستقیم به المپیک خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، در وزن 74 کیلو یونس امامی عالی کار کرد و نشان داد که هیچ کدام از مدعیان 74 کیلوی کشورمان حتی حسین ابوذری که چندی قبل او را شکست داد، در حد و اندازه های او نیستند. یونس در بازیهای آسیایی پارسال با قدرت قهرمان شد اما ابوذری در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست به فینال برسد و در پایان مدال برنز بازیها را گرفت و با توجه به قدرت بالای امامی، به نظر می رسد که او مسافر قطعی پاریس باشد.

در 97 کیلو هم در مسابقات قهرمانی آسیا محمدحسین محمدیان به حریف قدرتمند بحرینی باخت (گلیج هم پارسال به او باخته بود). با توجه به این که آذرپیرا در مسابقات رنکینگ دار زاگرب، کایل اسنایدر را شکست داد، به نظر می رسد او هم دیگر درگیر چرخه انتخابی نباشد و مستقیم به المپیک 2024 برود.

در این میان احمد جوان در 57 کیلو همان طور که هفته قبل پیش بینی کرده بودیم، سهمیه نگرفت و به نظر نمی رسد ما در 57 کیلو بتوانیم حتی در آخرین مرحله کسب سهمیه هم نماینده داشته باشیم. ایران در المپیک 2024، یونس و امیرعلی را برای رقابت با سیداکوف روس و تاج الدینوف بحرینی به میدان خواهد فرستاد و امیدواریم هر دو در این مسابقات موفق ظاهر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود