Web Analytics Made Easy - Statcounter

بن سلمان در گفت و گو با برنامه ۶۰ دقیقه شبکه آمریکایی "سی بی اس"  با بیان اینکه عربستان مذاکرات میان ایران و آمریکا را برای دستیابی به یک توافق هسته ای جدید تایید می کند، افزود که بدون شک این خواسته ترامپ است و همه ما خواهان آن هستیم .

ولیعهد سعودی در عین حال ادعا کرد ؛ طرفی که که خواستار مذاکره نیست ایرانی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روند مذاکرات صلح در یمن و لزوم پایان دادن به بحران انسانی در این کشور نیز تصریح کرد که اگر ایران حمایت خود از حوثی های را متوقف کند در این صورت راه حل سیاسی بسیار تسهیل می شود.

وی افزود که ما همیشه خواستار راه حل سیاسی بوده ایم اما تلاش داریم که این مساله در عرصه میدانی نیز تحقق یابد و اعلام آتش بس از سوی حوثی ها ابتکار مثبتی و جدیدی در روند مذاکرات سیاسی و پیشرفت آن است.

بن سلمان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا پس از ۵ سال موافق آتش بس و تداوم آن است و اینکه این آتش بس باید به پایان جنگ یمن منجر شود یا نه پاسخ داد که بعنوان یک فرمانده باید هر روز خوشبین بود و نمی تواند بدبین باشد چرا که اگر بدبین باشد باید کرسی قدرت را ترک کند و آن را واگذار کند.

این ادعا در حالی است که سعودی ها در زمان حمله به یمن مدعی شده بودند که ظرف چند هفته این کشور را فتح می کنند و انصارالله را شکست خواهند داد.

بن سلمان همچنین با اذعان به برخی اشتباهاتش گفت که مهم این است که ما از اشتباهات خود درس بگیریم و مطمئن باشیم که این اشتباهات تکرار نمی شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین

 

به گزارش  تابناک به نقل از الخلیج آنلاین، «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا تلفنی با «سلمان بن حمد آل خلیفه»، ولیعهد بحرین گفت‌وگو کرد.

 دو طرف به بررسی روابط استراتژیک بحرین و آمریکا پرداختند.

وزیر دفاع آمریکا و ولیعهد بحرین بر اهمیت تداوم پیشبرد شراکت‌های موثر و هماهنگی مشترک میان دو کشور تاکید کردند.

طرفین درباره مسائل دارای اهمیت مشترک و در راس آن تحولات اوضاع در منطقه نیز رایزنی کردند.

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • ابتکارات مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • رئیسی: ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • عملیات وعده صادق انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان ایجاد کرد
  • مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است