Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالله حسنی روز دوشنبه در نشست خبری در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: سمنان از استان‌های ممتاز از نظر برخورد با جرایم خشن است و حتی یک نفر تحت عنوان اراذل و اوباش در استان سمنان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان در این استان اجازه جولان به افرادی که بخواهند نظم جامعه را بر هم بزنند داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: مردم در ارتباط با عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان می توانند با شماره تلفن ۱۹۷ ارتباط برقرار کنند و تمامی مسائلی که مطرح می کنند به صورت شفاف و دقیق اطلاع رسانی می شود.

حسنی تصریح کرد: براساس آمار، شکایت مردم از عملکرد پلیس در استان ۱۸ درصد در ۶ ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی تصریح کرد: تماس تلفنی مردم با شماره ۱۹۷ در همین مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: ماموران انتظامی استان سمنان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مطالبه‌های مردم هستند و فرمانده انتظامی استان در ۲۴ ساعت شبانه‌‍روز درخواست‌های مردم را رسیدگی می کند.

۷۵ درصد سرقت در استان سمنان خرد است

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: براساس آمار ۷۵ درصد از سرقت در استان سمنان از نوع خرد و زیر ۱۰ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: سمنان از نظر میزان سرقت خرد استان ۲۱ کشور است و با توجه به نظارت و برقراری امنیت، سارقان جرات سرقت در استان را ندارند.

حسنی اضافه کرد: میزان کشف سرقت در ۶ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن ۳۵۵ درصد افزایش یافت که این آمار نشان از پیگیری‌های مستمر پلیس برای برقراری نظم و امنیت در استان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: کشف جرایم سایبری در استان سمنان ۱۸۸ درصد افزایش یافت.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۱ تا ۱۷ مهر هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان جرایم سایبری جرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فروردین ماه امسال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۵ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان با همکاری پلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در فروردین ماه به صورت فعالانه و هدفمند اقدامات خود را اجرایی کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند پلیس در این راستا افزود: ماموران موفق شدند با انجام ماموریت های خاص پلیسی در بازه زمانی یک ماهه ۵۶۷ هزار و ۴۶۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کنند. 

سردار موقوفه ئی از دستگیری ۱۰ نفر و توقیف چندین دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان خبر داد و گفت: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های قاچاقی کشف شده‌ ۱۸۱ میلیارد ریال است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار در برابر قاچاقچیان سوخت ایستاده است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز ‌از کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد خبر داد. 

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مظنون و به راننده آن دستور ایست داد. 

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب اقدام به شلیک سمت لاستیک وسیله نقلیه قراری کردند. 

سرهنگ عجم از توقف پژو توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: راننده که اهل و ساکن یکی از استان های شرقی کشور دستگیر و از داخل خودروی وی ۱۰۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی و وسیله نقلیه وی توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای