Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هعلی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: سردار محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه بقیه‌الله ‌الاعظم (عج) سپاه پاسداران به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در سفر به جزیره هرمز از نزدیک در جریان روند توسعه این جزیره و همچنین برنامه‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی کمیته امداد برای محرومین این جزیره قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیاری، ضمن تشکر از همکاری گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی برای توانمندسازی نیازمندان در مناطق محروم، گفت: گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی از طریق ارائه مشاوره‌های شغلی، راهبری شغلی، بازاریابی و فروش محصولات طرح‌های اشتغال می‌توانند بازوی توانمند کمیته امداد به‌منظور پایدارسازی مشاغل برای مددجویان باشند.

وی، تأمین مسکن در مناطق محروم را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد با همکاری گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: سال گذشته با همکاری گروه جهادی شهید کاظمی تهران، ۱۹ واحد مسکن مددجویی بااعتبار 900 میلیون تومان در جزیره هرمز ساخته و در اختیار مددجویان این جزیره قرار گرفت.

الهیاری گفت: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، مشارکت در جمع‌آوری زکات، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، مشاوره‌ و راهبری شغلی برای مددجویان، ارائه خدمات رایگان درمانی و ساخت مسکن نیازمندان ازجمله زمینه‌های همکاری کمیته امداد و گروه‌های جهادی است.

در ادامه سردار سرلشکر جعفری از پنج طرح اشتغال که با حمایت کمیته امداد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، موفق به اشتغال‌زایی و تولیدشده‌اند، بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد مثبت کمیته امداد درزمینه ایجاد اشتغال در هرمز گفت: ادامه این حمایت‌ها گامی مؤثر در راستای خودکفایی مددجویان خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش و توانمندی مددجویان دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی در جزیره هرمز، افزود: چنین افراد کوشا و توانمندی شایسته اعتماد و حمایت می‌باشند.

شایسته ذکر است 435 خانوار با جمعیت یک هزار و 149 نفر در جزیره هرمز تحت حمایت این نهاد هستند و خدمات این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال ترویج فرهنگ سپاه پاسداران کمیته امداد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی