Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران معتقد است تیم های ایرانی باید ثبات داشته باشند.

طرفداری- رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در مورد حضور تیم نفت در آسیا و مسائل دیگر صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش فارس، رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در  مورد حضور تیم نفت آسیا، لیگ برتر و عضویت در کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی گفت:

آنها تیم خوبی را عازم این رقابت‌ها کرده بودند، اما متأسفانه دیر تشکیل شدند و باید زودتر کارهای آماده سازی خود را انجام می‌دادند، چون از چند ماه قبل حضور آنها در باشگاه آسیا مسجل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی گوییم مقام سومی هم بد است، اما با تدارک بهتر می‌توانستند به مقام قهرمانی هم برسند و این پتانسیل را داشتند. 

وی ادامه داد:

انتظار داشتیم که نفت با نفراتی که رفته بود اول شود، اما این اتفاق نیفتاد. ما تمام و کمال وظیفه خود را برای حمایت و کمک به نفت انجام دادیم و مانند سال گذشته که پتروشیمی را حمایت کردیم. 

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه باید در تیم‌های بسکتبال ثبات وجود داشته باشد، گفت:

یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که تیم‌های ما بعد از پایان لیگ تعطیل می‌شوند و با آغاز فصل جدید کار خود را شروع می‌کنند، نباید اینطور باشد و باید در فاصله بین دو لیگ، تیم‌ها حفظ شوند و تمرین کنند. متأسفانه با توجه به کم و زیاد شدن تیم‌ها در رشته‌های مانند بسکتبال، والیبال و هندبال مشکلاتی وجود دارد. ثبات موضوع مهمی است که باید در بسکتبال وجود داشته باشد. ما تمام تلاش خودمان را برای نگه داشتن باشگاه‌ها در لیگ می‌کنیم و همیشه آنها را حمایت کرده‌ایم، اما برخی اتفاقات، دیگر دست ما نیست. 

 

طباطبایی در مورد شرایط لیگ برتر گفت:

کارهای لیگ به خوبی پیش می‌رود. 16 مهرماه جلسه  بعدی لیگ را برگزار می‌کنیم و آنجا وضعیت دقیق تیم‌ها مشخص خواهد شد. ما فرصتی را به تیم‌ها داده بودیم که مبلغی را به عنوان حق ورودی ابتدایی پرداخت کنند که در این بین، دو سه تیم هنوز انجام نداده‌اند و 16 مهرماه آخرین مهلت  خواهد بود. پیش‌بینی ما این است که لیگ برتر با حضور 14 تیم برگزار شود. وضعیت تیم‌ها در جلسه بعدی مشخص خواهد شد و پس از آن برای برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد عضوتیش در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی و انتقادهایی که به این کار صورت می‌گیرد، گفت:

برای عضویت در کمیته‌های مهم فدراسیون جهانی باید از غرب آسیا و آسیا آغاز کنید، اما ما نزدیک‌ترین راه برای  رسیدن به فیبا انتخاب کردیم و آن انتخاب کمیسیون پزشکی بود. وقتی شما عضو کمیته‌ای باشید، می توانید با کمیته‌های دیگر از جمله مسابقات، مربیان و داوران هم ارتباط برقرار کنید. باید از این فرصت استفاده کنید.

وی ادامه داد:

نمی‌دانم چرا دوستان ناراحت این موضوع هستند. آیا ما کار بدی کرده‌ایم؟ اگر قبلا فردی از ایران عضو کمیته‌های فدراسیون‌ جهانی بود و ما نتوانستیم آن را حفظ کنیم، حرفشان درست است، اما ما کسی را نداشتیم و حالا کمیته پزشکی هم در ابتدای کار بد نیست و کم‌کم باید  خودمان را به کمیته‌های مهم آسیا و جهان برسانیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست کیومرث هاشمی با مسئولین کمیته‌های فرهنگی ومسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی امروز در محل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در دیدار با مسئولین کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: شاید به ظاهر واژه کمیته روی این بخش گذاشته شده ولی چارچوب کاری این حوزه فراتر از یک کمیته است چراکه اساس نظام ما در راستای مسائل فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: نظام ما یک نظام فرهنگی و انقلابی است. فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با جامعه ورزش همه حول محور مسائل فرهنگی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگی است. باید توجه خود را در همه سطوح به مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بعد از انقلاب اسلامی توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم ولی باید پیوست فرهنگی‌ فدراسیون‌ها تقویت شود. همه مسئولین ما باید دغدغه مسائل فرهنگی داشته باشند. یکی از سیاست‌های اصلی ما در دوره جدید توجه به مسائل فرهنگی است. آمدن حوزه فرهنگی به زیرمجموعه قهرمانی به این دلیل بود که موضوع فرهنگ سنخیت بیشتری با حوره قهرمانی دارد تا حوزه همگانی.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: کار فرهنگی مختص به ساعت اداری نیست و باید در طول شبانه روز کارهای فرهنگی ادامه داشته باشد و مسئولین فرهنگی فدراسیون‌ها باید نزدیک به مسئولین دیگر باشند و موفقیت‌ها را به خوبی انعکاس دهند. کار فرهنگی یک وظیفه و رسالت است که نیاز است بیشتر روی آن کار کنیم.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری را بارها شنیده‌ایم، همانطور که امام راحل(ره) نیز همیشه دغدغه فرهنگی داشتند. رویکرد انقلاب اسلامی فرهنگی بوده و با مسائل فرهنگی همیشه مورد توجه بوده است.

وی افزود: حوزه ورزش با فرهنگ آمیخته است. ورزش در جمهوری اسلامی یک مقوله فرهنگی است و ما به مسائل فرهنگی در فدراسیون‌ها باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم. حوزه فرهنگی به لحاظ اهمیتی که دارد مورد توجه آقای وزیر بوده است.

همچنین در این نشست اسبقیان معاون‌ توسعه‌ ورزش قهرمانی، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، آذرنوش مشاور وزیر ورزش در امور فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین علی احدی مدیرکل امور فرهنگی حضور داشتند.

کد خبر 6086428

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست