Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ضمیمه خراسان رضوی روزنامه خراسان در شماره 20204 خود در گزارشی با عنوان «2 دهه کشت مرگ در کشف رود» به موضوع تخلیه فاضلاب در کشف رود و آبیاری صیفی جات از فاضلاب جاری در این رودخانه پرداخت که دستور ویژه استاندار را به دنبال داشت.

علی‌رضا رزم‌حسینی پیرو گزارش روزنامه خراسان، به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی دستور داد که در اسرع وقت، جلسه کارگروه ویژه ساماندهی کشف رود را به ریاست استاندار و با حضور نمایندگان آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشکیل دهد. 

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی، از آقای محمدحسام مسلمی نویسنده گزارش روزنامه خراسان هم برای ارائه نظرات کارشناسی خود در کارگروه ویژه ساماندهی کشف رود دعوت خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی