Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:29:19 GMT

برگزاری لیگ دسته یک بیس بال کشور در مشهد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۳۳۶۲

برگزاری لیگ دسته یک بیس بال کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری برنااز مشهد، محسن قهرمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ١٠٠ ورزشکار در قالب ۵ تیم نادری بوشهر، سالار بوشهر، طیف تهران، هیئت انجمن های ورزشی قم و هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی به مدت ۵ روز در مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پایان از زحمات عادل مشیریان رئیس کمیته بیس‌بال استان و مربی تیم ملی، تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم تیم خراسان رضوی پس از چند دوره استعدادیابی و با ترکیبی جوان همچون سال های نه چندان دور نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها از ١١ تا ١۵ آذرماه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی طرقبه برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی خراسان رضوی رقابت مجموعه ورزشی آزادی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت تبادل نظر و گفتگو در مورد برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی سال ۱۴۰۳، از برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 
 
دکتر شجاعی با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است سخنرانی مسئولان، هم‌اندیشی معاونین، زیارت و غبارروبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س)، تشرف به مسجد مقدس جمکران، بازدید از موزه دین و دنیا و ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های این نشست سه روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • میزبانی قم از لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش