Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ایرلند برای تامین غذای نیروهای پلیسی که در دیدار دو شبه دونالد ترامپ در سال جاری میلادی از ایرلند از او محافظت می‌کردند، ۱۰۰ هزار یورو هزینه کرده است.

به گزارش ایسنا، اقامت در هتل و بازدید از زمین گلف دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در دونبگِ ایرلند بزرگترین بخش هزینه‌های اقامت و تامین غذای این سفر را شامل شده که معادل بیش از ۹۰۰ هزار دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ، هزینه‌های لازم برای اعزام نیروهای پلیس به سراسر منطقه کلر را نیز شامل می‌شود.

به گزارش روزنامه گاردین، دیدار دونالد ترامپ از دونبگ نخستین دیدار او از این منطقه از زمان آغاز فعالیتش به عنوان رییس جمهور آمریکا بود که در ماه ژوئن سال جاری صورت گرفت و حدود ۳۸۲۰ نیروی پلیس ایرلند و با هزینه ۷.۴۹ میلیون یورو برای محافظت از او اضافه‌کاری کردند.

این اطلاعات درباره هزینه‌های سفر ترامپ به دونبرگ پس از درخواستی مبتنی بر آزادی اطلاعات ارائه شد.

در حالی که برخی از مقامات نظارتی آمریکایی به دنبال بازخواست ترامپ بر سر نگرانی‌هایی درباره سوء استفاده او از ریاست جمهوری در راستای منافع شخصی هستند، رابرت مگوایر از گروه نظارتی "شهروندان برای مسئولیت و اخلاق" در توییتر نوشت: وقتی ترامپ در ماه ژوئن تاکید کرد که می‌خواهد در زمین گلف لوکس خود در ایرلند اقامت داشته باشد، دولت ایرلند برای کسب‌وکاری که او همچنان از آن نفع می‌برد،بیش از ۱۱۳ هزار یورو هزینه‌ کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ گلف کشور ایرلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!