Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- اپل پس از لغو برنامههایش برای گوش دادن به فایل‌های صوتی ضبط شده از جانب کاربران آیفون 300 کارمند بخش سیری را اخراج کرد. شرکت اپل پس از لغو برنامه‌هایش برای گوش دادن به فایل‌های صوتی ضبط شده از جانب کاربران آیفون، 300 کارمند بخش سیری را اخراج کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، یکی از کارمندان پیشین اپل در طی مصاحبه‌ای با گاردین ادعا کرد که اپل فقط 300 کارمند را در مرکز Cork خود اخراج کرده است و کارمندان دیگری هم از دیگر مراکز این کمپانی در سراسر اروپا اخراج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این کارمندان که از طرف شرکت‌های طرف قرار داد اپل استخدام شده بودند، از تاریخ دوم اوت با دریافت حقوق، خانه‌نشین شده‌اند.
لازم به ذکر است که پس از رسوایی شنود اطلاعات شخصی کاربران اپل، این کمپانی در این تاریخ اعلام کرد که برنامه‌هایش در رابطه با ارائه فایل‌های صوتی دستیار هوشمند سیری به شرکایش را لغو کرده است.    
سخنگوی شرکت اپل در این رابطه اظهار کرد که: «ما به ارائه بهترین تجربه سیری و در عین حال حفظ حریم خصوصی کاربران متعهد هستیم.»
او همچنین اعلام کرد که از این پس انتخاب شنود فایل‌های صوتی کاربران به عهده خود آنها خواهد بود، و هیچ اقدامی در این رابطه به صورت خودسرانه و بدون اطلاع فرد انجام نخواهد شد.
 
البته دلیل اخراج موقت کاربران از جانب اپل «خطاهای فنی» اعلام شده است، اما این کمپانی هفته گذشته به شرکای خود اعلام کرد که شنود فایل‌های سیری از این پس امکان‌پذیر نیست، و همین امر نیز منجر به احراج دائمی بسیاری از کارمندان شد.
البته این اقدام اپل با اعتراضات زیادی از جانب این کارمندان همراه شده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل سیری شنود اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه پاتاوه گفت: برای پنجمین سال متوالی و در مصلای نمازجمعه بخش پاتاوه این ضیافت افطاری برپا شد.
حجت الاسلام سیادت افزود: مبلغ ۷۰ میلیون ریال امسال هم برای این سفره افطاری از طرف دفتر مقام معظم رهبری اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • پس از به‌روزرسانی، آیفون ۱۵ هنوز هم داغ می‌کند؟
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • برپایی سفره‌های ساده افطاری جمعی در بشاگرد
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب