Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:28:54 GMT

رسانه‌ها آثار فاخر در باره شهدا تولید کنند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۴۰۴۴

رسانه‌ها آثار فاخر در باره شهدا تولید کنند

عبدالله نجفی روز دوشنبه در نشست کارگروه تولید محتوای رسانه‌های مکتوب و مجازی کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر افزود: در این ارتباط رسانه‌ها در بخش های "خبر، گزارش و گفت وگو" از مسئولان و دست اندرکاران کنگره تولید محتوا می‌کنند.

وی بیان کرد: در بخش دیگر نیز فعالان رسانه با هدف سوژه‌یابی و بررسی ابعاد مختلف زندگی و رشادت‌های شهدا برای ارائه به مخاطبان در قالب بررسی و کنکاش آثار باقیمانده از آنها  مانند عکس، وصیت‌نامه، دل نوشته، مصاحبه و گفت‌ و گو با خانواده‌ها و همرزمان به تولید آثار فاخر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی ادامه داد: برای تحقق این مهم نشست‎هایی بصورت ماهانه با حضور نخبگان رسانه‌ای استان برگزار و دیدگاه و ایده‌های آنها برای تولید محتوای با کیفیت ویژه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گرفته می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اجلاسیه نهایی این کنگره ۲۵ دی ماه سال جاری در بوشهر برگزار می‌شود که تا پیش از این اجلاسیه، برنامه‌ها و یادواره‌های گوناگون شهدا در شهرها و روستاها استان برگزار خواهد شد.

نجفی یادآور شد: استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار  شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که ابعاد وسیعی از این دلاورمردی‌ها همچنان ناشناخته مانده و باید برای مردم و بویژه نسل جوان بازخوانی و تبیین شود.

وی گفت: شهدا براساس جهان بینی الهی از لحاظ ایمان و اعتقاد الگو برای جامعه محسوب می‌شوند که باید جذابیت‌ها و ویژگی‌های زندگی آنها بیش از پیش برای جامعه تبیین شود.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: شهدا برای ادای تکلیف راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و باید چنین فرهنگ ارزشمندی برای تداوم شکست‎های دشمنان ایران اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهدا بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • کاشت نهال به مناسبت دومین کنگره شهدا در پاتاوه
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود