Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مهره هجومی تیم فوتبال بارسلونا در تمرینات امروز این تیم شرکت کردند و شانس خود را برای بازی در لیگ قهرمانان افزایش دادند. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، لیونل مسی و عثمان دمبله توانستند تمرینات تیم فوتبال بارسلونا در نوبت صبح امروز (دوشنبه) را کامل کنند و به این ترتیب احتمال قرار گرفتن نام آنها در فهرست بازیکنان بارسلونا برای مصاف خانگی با اینتر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو بازیکن به دلیل مصدومیت بازی قبلی بارسلونا در لالیگا را از دست داده بودند و نبود آنسو فاتی نیز بر مشکلات ارنستو والورده افزوده و گزینه‌های او را برای پیاده‌سازی برنامه‌‌های هجومی‌اش محدود کرده بود.

بارسایی‌ها چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ میزبان اینتر خواهند بود و قبل از این بازی، فردا یک جلسه تمرینی دیگر خواهند داشت که میزان آمادگی مسی و دمبله برای حضور در ترکیب اصلی یا به عنوان بازیکن تعویضی را مشخص خواهد کرد.

لیگ قهرمانان اروپا| اسکومینا بازی «بارسلونا - اینتر» را سوت می‌زند

با توجه به احتمال عدم آمادگی کامل این دو بازیکن برای حضور در ترکیب بارسلونا، والورده چند بازیکن از تیم ذخیره‌های باشگاه بارسلونا را در تمرینات امروز تیمش شرکت داد که شامل اینیاکی پنیا، گی‌یم، چومی، مینگسا، سارسانداس و کارلس پرس می‌شدند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیونل مسی بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!

اخراج جنجالی آرائوخو در بازی مقابل پی‌اس‌جی ممکن است بیشتر از یک جلسه محرومیت برای او تمام شود.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا که از او به عنوان مقصر شماره یک در حذف آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان یاد می‌شود، ممکن است با محرومیت بیشتری از سوی یوفا روبرو شود.

به گزارش آاس، رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد. آرائوخو در حالی که از زمین بازی خارج می‌شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

بیشتر بخوانید:

معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟ شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس یوفا حرکت دست آرائوخو را بررسی می‌کند

حرکت عجیب مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا حال می‌تواند باعث محرومیت او شود. یوفا این جریان را مورد بررسی قرار خواهد داد و باید صبر کرد و دید که آیا به خاطر این حرکت دست، محرومیت بیشتری متوجه آرائوخو خواهد شد یا خیر. اگر یوفا بخواهد رونالد آرائوخو را مجازات کند او احتمالا با بیش از سه جلسه محرومیت از همراهی بارسلونا در رقابت‌های اروپایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس