Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر کاغذ دیواری همان مکانی است که می توانید با اطمینان از آن خرید نمایید. در این مرکز شاهد هزاران طرح، سبک، رنگ و جنس از کاغذ دیواری خواهید بود و برای هر قسمت از منزل و یا محیط کار خود می توانید انتخاب های متنوع و مختلف داشته باشید. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

کاغذدیواریجزءآندستهازکالاهاییاستکهبرایاستفادهطولانیمدتازآننقشهمیکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایخریدکالاهاییکهقراراستیکعمردرکنارماباشندوباگذرزمانهمراهماپیروفرسودهنشوند،سعیمیکنیمبهسراغبهترینهابرویم،ازاینرودرخریدآنهادقتووسواسبیشتریبهخرجمیدهیمتاضررنکنیم.

شهر کاغذ دیواری

برای خرید کاغذ دیواریبهدنبالآن هستیم تا کیفیت را در کنارقیمتمناسب بیابیم. میدانیمکهکالاچهخصوصیاتیبایدداشتهباشدامانمیدانیمازکجابایدچنینکالاییراتهیهکرد؟ازاینروبهدنبالمرکزوفروشگاهیهستیمکهبتواندباتعهدومسئولیتخدماتخوبیراارائهدهد.

 

دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری

شهرکاغذدیواریهمانمکانیاستکهمیتوانیدبااطمینانازآنخریدنمایید. دراینمرکزشاهدهزارانطرح،سبک،رنگوجنساز کاغذ دیواری خواهیدبودوبرایهرقسمتازمنزلویامحیطکارخودمیتوانید انتخاب های متنوع و مختلف داشته باشید. شما می توانید در سایت شهر کاغذ دیواری ، در مورد انواع بهترین پرده پذیرایی که یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل می باشد، اطلاعات کاملی کسب نمایید.

بامراجعهبهشهرکاغذدیواریدرزمانوهزینهخودصرفهجوییخواهیدکرد. مهمنیستدرکجایایرانهستید. کافیاستتابهسایتاینفروشگاهمراجعهکنیدتاانتخابوخریدیمقرونبهصرفهداشتهباشید.

مزایایخریداینترنتیکاغذدیواری

درحالحاضرمیتوانیدکاغذدیواریرامانندهزارانکالایدیگربهصورتاینترنتیخریدکنید. باپیشرفتتکنولوژیخریدوفروشهاآسانترانجاممیشود.

 شایدزمانیمجبوربودیدکهبرایخریدکالایموردنظرخودزمانیطولانیرابهآناختصاصدهید،امااکنونبهکمکفضایمجازیدرکمترینزمانممکنمیتوانیدخریدیلذتبخشداشتهباشید. برایخریداینترنتیکاغذدیواریدیگرلازمنیستمسافتهایطولانیرادرترافیکطیکنیدتابهفروشگاهبرسید.

کاغذ دیواری و تنوع طرح های آن

درهرکجایاینسرزمینکهباشیدبامراجعهبهسایتشهرکاغذدیواریمیتوانیدبهصورتآنلاینازقیمتهایانواعکاغذدیواریومشخصاتآناطلاعاتکاملیرابهدستآورید. سپسآنلاینسفارشدهید،آنراثبتنماییدوباپرداختهزینهدرهرکجاکهمایلباشیدکالایخودراتحویلبگیرید. تنهاچندکلیکباشمافاصلهداریم.

امااگرجزءآندستهازافرادیهستیدکهبهدنیایمجازیاعتقادیندارندوبایدکالاراباچشمببینندوبادستانخودلمسکنند،میتوانیدبهصورتحضوری از فروشگاههایشهرکاغذ دیواریدرسراسرایرانبازدیدداشتهباشید. اینمجموعهدارای 15 شعبهدرسراسرکشورمیباشد  وبهارائهخدماتمیپردازد.

مشاورینشهرکاغذدیواریبهصورتآنلاینوحضوریبهشمادرخرید کاغذ دیواری مناسبکمکخواهندکرد.

باخریدکاغذدیواریهایتخفیفخوردهپولخودراپساندازکنید.

یکیازخدماتفروشگاههایزنجیرهاییشهرکاغذدیواریایناستکهدربرخیازماههایسالبرایمحصولاتخودتخفیفقرارمیدهد. شمابامراجعهبهسایتاینفروشگاهمیتوانیدازاجناستخفیفخوردهبازدیدداشتهباشیدوباقیمتمناسبتریکالایموردنظر خودراخریدارینمایید.

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

دقتداشتهباشیدکهتخفیفاین کالا هابههیچوجهبهمعنایبیکیفیتیآنهانمیباشدومیتوانددلایلیمانندجبراننقدینگیفروشگاه،بهاتمامرسیدننمونهاییخاصیدرآلبومفروش،جابجاییفروشگاهو ... داشتهباشد.

با گشت و گذار در فروشگاه با محصولات متنوع و با کیفیت بالا برخورد خواهید کرد. شما می توانید بطور مثال براساس دکوراسیون اتاق خوابتان و بخصوص پرده اتاق خواب ، نمونه کاغذ دیواری را انتخاب نمایید که کاملا با فضا داخلی اتاق خواب هماهنگ باشد.

قیمتکاغذدیواری

قیمتکاغذدیوارینیزمانندبسیاریازکالاهایدیگربراساسنوعوکیفیتمواداولیهآنمتفاوتاست. ارزانتریننوع این دیوارپوش هامربوطمیشودبهنوعچینیوایرانیآن. ایننوعاز دیوارپوش ها  باتوجهبهقیمتیکهدارند،ازکیفیتخوبیبهرهمندمیباشند.

ازانواعگرانقیمت این کالا میتوانبهجنسمخملی،کریستالیوقابلشستشواشارهکرد.

انواعکاغذدیواریهایقابلشستشوپوششیازپیویسیووینیلدارند. اینپوششباعثمیشودتااستحکامکالادربرابررطوبت،خشوپارگیبالارود.

کاغذ دیواری هاازنظرشستشودارایسهدرجهکیفیهستندوبرهمیناساسقیمتهایآنباهمتفاوتدارد. نوعدرجهیکدارایکمترینونوع  درجهسهآندارای  بیشترینقابلیتشستشواست.

کاغذ دیواری مخملی

براینظافتایندیوارپوشهادرابتدابهتراستتاگردوغبارآنگرفتهشودوسپسبااستفادهازیکاسفنج،مایعشویندهملایموآبولرماقدامبهتمیزکردنآنهانمود.

درکاغذدیواریهایمخملیچونازالیافپارچهدرآناستفادهمیشود،داراینقشبرجستهمیباشندبههمیندلیلجزکالاهایلوکسبهحسابمیآیندوازقیمتبیشتریبرخوردارهستند. امابااینوجوددربرابررطوبتنسبتبهسایراجناسدیگرمقاومتبالایینداردوقابلشستشونیزنمیباشد.

فروشگاهشهرکاغذدیواریاولینمرکزدرایراناستکهاقدامبهارائهخدماتدکوراسیونزنجیرهاییدرسطحکشورنمودهاست. درشهر کاغذ دیواری علاوهبرارائهانواعدیوارپوشها،کالاهایینظیرانواعپرده،پارکت،لمینت،مبلودیگرمحصولاتدکوراسیونداخلیبهمشتریانعرضهمیشود.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

در این شماره می‌خوانید:

پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت

316 تیم دانش‌آموزی و دانشجویی در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ به رقابت می‌پردازند

ربات‌ها برای‌ نسل چهارم صنعت کاربردی می‌شوند

صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان

محققان MIT اسکلت‌های منعطف برای ربات‌های نرم می‌سازند

۳۰هزار کودک معلول دسترسی به تحصیل ندارند

رهاسازی حقابه هیرمند از سوی افغانستان

دستاوردهای سفر السودانی به آمریکا پس‌ از یک سال و نیم معطلی

کد خبر: 1227556 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی کنیم؟
  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )