Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:59:45 GMT

رونمایی از کاپیتان جدید پرسپولیس در تبریز

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۵۰۴۲

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در حالی به مصاف هم رفته اند که بازوبند کاپیتانی سرخپوشان بر بازوی علیرضا بیرانوند است. او پیش از شروع بازی در لحظه گرم کردن با شعار هواداران منتسب به تیم میزبان بر علیه خود مواجه شد اما در عین حال تمام تلاشش را کرد تا واکنشی به آن ها نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرانوند بلند قامت در پی غیبت سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و علی علیپور با بازوبند کاپیتانی و جلوتر از دیگر بازیکنان وارد زمین شد و اکنون نیز  درون دروازه انگیزه بسیار زیادی را از خود نشان داده است.

 

او در بازی هفته دوم در تبریز علی رغم نمایش خوب، موفق به ثبت کلین شیت نشد و حالا امیدوار است همچون فصل گذشته بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد.

 

 

پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!