Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از زمان جنگ تحمیلی و به میدان آمدن تک تک افراد جامعه برای دفاع از کشور، ظاهر شهر تغییر کرد و با ورود پیکرهای خونین شهدا،  رسم شد که کوچه‌های شهر به نام شهدا نام‌گذاری شود. این نامگذاری باعث شد در همهمه مشغله‌های امروزی با دیدن نام شهید، یادی از دلاور مردی‌های مردانی کنیم که اگر نبودند امروز  معلوم نبود چه بر سر شهر و دیارمان می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

و اینک، هویت شهرهای ما بسته به همین شهداست؛ شهدایی که در ادوار مختلف برای اسلام و انقلاب از خون خود گذشتند. بعد از حذف نام شهید از برخی معابر و تابلوهای شهری، این بار این تغییر، به خطوط اتوبوسرانی مشهد رسیده است.

یک شهروند مشهدی طی تماس تلفنی با خبرگزاری مهر، در خصوص حذف عنوان «شهید» از خطوط اتوبوسرانی، اظهار کرد: حذف نام شهید فقط به خیابان‌ها محدود نشده و هم‌اکنون اتوبوس‌ها را نیز درگیر کرده است.

وی با بیان اینکه در خط ۳۷ مشهد به جای عنوان شهید مفتح، پایانه مفتح ثبت شده است، اظهار کرد: این روند در دیگر خطوط نیز در حال انجام است، فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد که بخواهیم جایگاه شهیدان در شهرمان حفظ شود.

برای پیگیری این موضوع سید مهدی حسینی پویا، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ما هیچ عنوانی را حذف نکردیم و دو هفته قبل هم گفتم با توجه به اینکه تعداد ایستگاه‌ها زیاد است، اگر در ایستگاه خاصی سهواً این اتفاق افتاده باشد، بررسی خواهیم کرد. 

وی افزود: در دوسال گذشته هیچ دستور و امر مکتوبی جهت این نامگذاری وجود نداشته است و اگر جایی سهواً از دستشان در رفته است،  قطعا اصلاح خواهد شد.

حسینی پویا در ادامه بیان کرد که اگر مصداقی در این خصوص دارید، اطلاع دهید تا اصلاح شود.

حال این سؤال مطرح می‌شود که مگر اتوبوسرانی مشهد دستورالعمل واحدی برای مجموعه‌های تابع خود ندارد که از مردم می‌خواهد به آن‌ها اطلاع دهند. پس نقش مسئولان و وظیفه‌ای که بر دوش آن‌ها قرار دارد، چیست؟

کد خبر 4732862

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوسرانی مشهد شهرداری مشهد شهید هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!