Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی موکب قمر بنی هاشم خراسان شمالی گفت: امروز شاهد اعزام موکب قمر بنی هاشم از شهرستان مانه و سملقان به سمت کربلای معلی هستیم که شرایط پذیرایی و خدمات رسانی را به زائران داشته باشند.

نورمحمد روحانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان از آشخانه اظهارداشت: طی 6 ماهه گذشته برنامه و هماهنگی های لازم را جهت اعزام این موکب با شهرستان مانه و سملقان و گرمه انجام داده ایم و ستاد اربعین نیز همکاری لازم را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی موکب قمر بنی هاشم خراسان شمالی بیان کرد: تعداد 13 کامیون مواد غذایی برای پخت غذا و نان نیز ارسال شده است.

 

روحانی بیان کرد: در این اعزام تعداد 110 نفر که شامل خادمین، آشپز، پزشک و دندانپزشک است ما را همراهی خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: این موکب به مدت یک ماه از زائران امام حسین (ع) در کربلای معلی با پخت غذا برای دو هزار نفر  در سه وعده پذیرایی خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین هفته دفاع مقدس کانون های مساجد اربعین مسجد طراز اسلامی ارتش خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید میرکریمی روز در کارگروه زیربنایی، توسعه شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی گفت: هشت پرونده الحاق زمین در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، گرمه، مانه و راز و جرگلان بررسی و پس از تبادل نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.
وی افزود: موافقت با الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای طرح نهضت ملی مسکن بود که در ادامه الحاق ۴۰ هکتار به محدوده این شهر در دستورکار این اداره کل جهت طی سایر مراحل قانونی قرار گرفت و انتظار می‌رود گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: موافقت با جانمایی اراضی ملی با کاربری اداری در حریم شهر راز جهت واگذاری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز ازدیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403