Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:55:08 GMT

هزینه‌های سنگین برای ۳ ستاره کسالت آور لالیگا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۵۹۲۶

هزینه‌های سنگین برای ۳ ستاره کسالت آور لالیگا

بعد از گذشت حدود دو ماه از لالیگا، آنتوان گریزمن، ادن آزار و ژوائو فلیکس به هیچ‌وجه نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و به عملکرد آن‌ها انتقاد وارد شده است.

به گزارش مشرق ، با رفتن کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید و مصدومیتی که این روزها گریبان لیونل مسی را گرفته است، لالیگا اسپانیا و هواداران این لیگ منتظر درخشش ستاره‌های جدید و گرانقیمتی بودند که به تیم‌های مدعی این لیگ اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهمترین نام‌ها در این زمینه عبارتند از آنتوان گریزمان، ادن هازارد و ژوائو فلیکس. بیشتر بخوانید: استقبال مادریدی‌ها از کورتوا با موش! +عکس

بعد از گذشت حدود دو ماه از لیگ، این سه بازیکن به هیچ‌وجه نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و به عملکرد آن‌ها انتقاد وارد شده است. نکته مهم این است که در هفته اخیر، هر سه بازیکن در جریان بازی تعویض شدند و به نظر می‌رسد که آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با شرایط تیم‌های جدیدشان وفق دهند.

سه تعویضی
مهاجم فرانسوی بارسلونا در دیدار تیمش مقابل ختافه ۷۴ دقیقه در میدان بود و والورده سرمربی بارسا تصمیم گرفت که او را به عنوان اولین تعویض از بازی بیرون بکشد. ژوائو فلیکس در جریان شهرآورد مادرید چندان تأثیرگذار نشان نداد هرچند که در نیمه اول عملکرد بدی نداشت، اما در نیمه دوم اصلاً در جریان بازی نبود و سیمئونه او را دقیقه ۷۰ بیرون کشید، دقایقی قبل از آن هم زیدان در طرف دیگر میدان، ادن آزار را از ترکیب رئال‌مادرید بیرون آورده بود. ستاره بلژیکی رئال‌مادرید که یک بازی دیگر را بدون عملکرد مثبت پشت‌سر گذاشت شاید بتواند این توجیه را داشته باشد که او بیش از دیگر بازیکنان با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده است.

بیش از سیصد میلیون یورو هزینه این سه بازیکن شده است، اما هیچ‌کدام هنوز نتوانسته‌اند برای تیم‌شان تأثیرگذار باشند. آن‌ها با این هدف به تیم‌های بارسا، رئال و اتلتیکو اضافه شده‌اند که بتوانند در مسابقات حساس و لحظاتی که بازی گره خورده است، مشکل‌گشای تیم‌های‌شان باشند. در این سه تیم مهمترین نکته کسب نتیجه است و با توجه به ناکامی این سه تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا همه آن‌ها این سرمایه‌گذاری را با نیت رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در این فصل انجام داده‌اند.

گریزمان
در مورد ستاره فرانسوی بارسلونا، این تیم فعلاً به حرکات بدون توپ این بازیکن و دو عملکرد نسبتاً خوبش مقابل رئال بتیس و ویارئال، دل خوش کرده و امیدوار است در بازی‌های آینده نمایش بهتری از او ببیند. آنتوان خواستار صبر از سوی هواداران بارسا شده تا اینکه بتواند پروسه تطبیق با سبک بازی بارسلونا و هم‌تیمی‌هایش را پشت‌سر بگذارد. تا اینجای کار هم او با سه گل و دو پاس گل، تاحدودی نمره قبولی گرفته است.

هازارد
ستاره بلژیکی رئال‌ مادرید اوضاع پیچیده‌تری دارد. یک مصدومیت بی‌موقع مانع از حضور او در ترکیب رئال‌مادرید شد و مقایسه او با دیگر ستاره‌های تازه‌وارد کمی سخت است. وضعیت بدنی او هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و از نظر تکنیکی هم همچنان هواداران رئال‌مادرید منتظر تکرار روزهای خوبی هستند که او در پیراهن چلسی داشته است. او تاکنون سه بازی برای رئال به میدان رفته که در هیچ‌یک از آن‌ها نه گل زده و نه پاس گل داده است.

فلیکس
ژوائو ستاره جوان و پرتغالی اتلتیکو مادرید در اردوی تابستانی این تیم آن‌قدر خوب کار کرد که از او به عنوان یکی از بهترین خریدهای تاریخ اتلتیکو یاد شد، اما گویا حرارت اولیه او خیلی زود فرو نشسته و زمستان برای این بازیکن، زود از راه رسیده است. او نتوانسته خواسته‌های اتلتیکو مادرید را با شروع رسمی این فصل فوتبال اسپانیا و اروپا برآورده کند. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در روزهای خیر به صراحت گفته که باید به این بازیکن ۱۹ ساله زمان داده شود. تعویض شدن‌های مداوم او در جریان بازی‌ها نشان از این دارد که هنوز نتوانسته جای خود را در ترکیب اتلتی پیدا کند.

زمان
کسی در توانایی‌های این سه بازیکن شک ندارد. موضوع فعلاً زمانی است که باید در اختیار آن‌ها گذاشته شود تا به آمادگی لازم برسند و انتظارات را برآورده کنند، اما مسئله این است که آیا تیم‌های بزرگی مثل رئال، بارسا و اتلتیکو می‌توانند زمان زیادی را برای آماده شدن این بازیکن‌ها هدر بدهند؟ هواداران این تیم‌ها به شدت سخت‌گیر هستند و به خصوص در مورد بازیکنان گرانقیمت این موضوع بیشتر شدت می‌گیرد. ادن آزار به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو در رئال‌مادرید دیده می‌شود و باید هرچه زودتر مشکل گلزنی این تیم را حل کند هرچند که او خوش‌شانس بوده و رئال این روزها از نظر دفاعی عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ داشته و توانسته صدر جدول را در اختیار بگیرد. منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن فوتبال لالیگا رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس گریزمان ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت تیمش در سومین ال‌کلاسیکوی فصل به یکی از بحث‌برانگیز‌ترین صحنه‌‌های این بازی اشاره داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس پس از باخت 3 بر 2 یکشنبه شب بارسلونا در خانه رئال مادرید در هفته سی‌‌‌و‌دوم لالیگا که فاصله شاگردانش با رئال صدرنشین را به 11 امتیاز افزایش داد، بار دیگر از عملکرد داوران و مسئولان لالیگا انتقاد کرد و به نوعی شکست در کورس قهرمانی لالیگا را پذیرفت. دلیل انتقاد ژاوی صحنه بحث‌برانگیز ضربه لامین یامال بود که در دهانه دروازه توسط لونین سنگربان رئال مادرید مهار شد، اما به دلیل نبود فناوری خط دروازه در لالیگا، تردید‌هایی درباره احتمال عبور توپ از خط دروازه به وجود آمد.

ژاوی که تیمش در این بازی 2 بار از حریف پیش افتاد در نشست خبری پس از مسابقه گفت: واقعاً ناراحتم. لیگی داریم که ادعا می‌کنیم در دنیا بهترین است اما ... همه دیدند که توپ از خط دروازه عبور کرد. همه چیز به ضرر ما تمام می‌شود. از بازی مقابل ختافه در ابتدا فصل بگیرید تا الان. من پیش از این هم هشدار داده بودم که چیزهایی را می‌بینیم که خوشایند نیست. امروز هم یکی دیگر به آنها اضافه شد. من به تیمم افتخار می‌کنم و معتقدم که ما از حریف بهتر بودیم، موقعیت‌‌های بیشتری داشتیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم. باختیم چون در شرایطی قرار گرفتیم که بر آنها کنترل نداریم و این شرم‌آور است. حق ما بیشتر از این‌ها بود. همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. می‌دانم با این حرف‌هایی که دارم می‌زنم ممکن است مرا محروم کنند اما این نظر من است. من فقط می‌خواهم درباره بازی صحبت کنم. ما به خاطر یکسری جزئیات بازی را باختیم. این هم به دلیل آن است که تیم ما در دوره گذار و بازسازی قرار دارد. با این وجود می‌توانتیم به نمایشی که ارائه کردیم افتخار کنیم.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

 

سرمربی بارسلونا ادامه داد: بازی را می‌‌توان به دو بخش قبل و بعد از پنالتی (به سود رئال مادرید) تقسیم کرد چون در دفاع ما عملکردمان بسیار خوب بود. در محوطه جریمه مرتکب اشتباه شدیم و بعد از آن نتوانستیم جلوی تغییر روند بازی را بگیریم. داور؟دیروز گفتم که امیدوارم چیزی از دیدش پنهان نماند و تشخیص‌هایش درست باشد که هیچ کدام نشد. احساسم؟ حس‌‌‌های متناقضی دارم. از یک طرف می‌بینم به خاطر نمایشی که ارائه کردیم و در شرایط عادی باید بازی را می‌بردیم و از طرف دیگر یکسری شرایط و تصمیمات داوری رقم می‌خورد که نمی‌‌توانیم بر آنها کنترلی داشته باشیم. از این رو احساس می‌کنم که بی‌عدالتی مطلق رخ داده است. نمی‌توانم و قصد ندارم که کسی را فریب دهم حداقل هواداران خودمان. همه چیز کاملاً‌ مشخص بود. همه نیز این را می‌گویند.

ژاوی درباره آینده‌اش تأکید کرد: الان زمان خوبی برای صحبت در این باره نیست. باید این باخت را هضم و به بازی بعدی مقابل والنسیا فکر کنیم. هنوز 6 بازی دیگر مانده است. قهرمان در لیگ بسیار سخت است و هدف ما این است که فصل آینده در سوپرجام باشیم. همیشه اهدافی برای به دست آوردن هست. لالیگا 38 هفته است و در نهایت ما باید به رئال مادرید تبریک بگوییم. آنها فقط یک باخت داشته‌اند و قهرمانی‌شان تقریباً قطعی است. برای ما کار بسیار سخت شده اما در مورد بازی امروز می‌گویم که در حق ما بی‌عدالتی مطلق صورت گرفت. اگر می‌خواهیم بهترین لیگ دنیا داشته باشیم باید از فناوری (خط دروازه) استفاده کنیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود