Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:21:45 GMT

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۵۹۸۵

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمید رضا تاج آبادی گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر مبارزه جدی با جرائم و تخلفات اقتصادی، ماموران پلیس شهرستان ریگان با انجام کار اطلاعاتی از ورود تانکر حمل سوخت غیرمجاز به حوزه این شهرستان به مقصد استان‌های شرقی کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: در این راستا، ماموران با استقرار در محور اصلی این شهرستان، یک دستگاه تانکر حمل سوخت را متوقف و در بازرسی از آن، مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف کردند.

سرهنگ تاج آبادی با اشاره به دستگیری ۲ متهم به سبب بارگیری و حمل غیرمجاز گازوئیل تصریح کرد: منابع سوختی از جمله ثروت‌های ملی و تجدید ناپذیر میهن عزیزمان هستند که خروج غیرمجاز آن‌ها از کشور، برای نسل امروز و فردای این مرز و بوم بسیار خسارت بار است.

او بیان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت