Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

دو تیم خیبر و سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم خواهند رفت.

*در حالیکه حدود 30دقیقه به آغاز این مسابقه باقی مانده است، حدود 10هزار تماشاگر در ورزشگاه خانگی خیبر حضور یافته‌اند و سکوهای این ورزشگاه به جز بخش کوچکی از سکوهای پشت دروازه پر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حدود 50هوادارا تیم سپاهان نیز در پشت نیمکت این تیم و محلی که برای هواداران تیم مهمان در نظر گرفته شده، حاضر هستند.

*بازیکنان سپاهان در هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شدند مورد تشویق هواداران خیبر قرار گرفتند. در این بین مهدی کیانی بازیکن لر تبار سپاهان از سوی تماشاگران خیبر به شدن تشویق شد.

تیم سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه امروز با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، امیدنورافکن، مهدی کیانی، محمدکریمی، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، محمدمحبی و علی قربانی به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد