Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است به پیکه تذکری داده شود که هر چیزی را در ملا عام بیان نکند.

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا به زودی با جرارد پیکه ملاقات خواهد کرد.

به گزارش مارکا، پس از پیروزی بارسلونا مقابل ختافه، جرارد پیکه فرصت را غنیمت شمرد و به انتقاد از رفتار رسانه‌ها و برخی مدیران باشگاه پرداخت. پیکه در این مصاحبه مدعی شد بازیکنان نمی‌خواهند عصبانی شوند و مایل به وارد شدن به جنگ با هیچ کس نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره پیکه به برخی روزنامه نگاران نزدیک به بارسا بود که به اعتقاد او، بعضا از سوی مدیران حمایت می‌شوند تا چنین مقالاتی بنویسند. چندی پیش مقاله‌ای در نشریه موندو دپورتیوو منتشر شد با این پیام که بازیکنان اکنون قدرت زیادی گرفته‌اند.

حرف‌های پیکه ظاهرا به مذاق هیئت مدیره باشگاه خوش نیامده است. از همین رو به گفته شبکه سوم کاتالونیا، جوزپ ماریا بارتومئو مامور شده تا با پیکه دیدار و گفتگو کند تا قائله در درون خود باشگاه خاتمه پیدا کند. برخی نشریات از این جلسه به عنوان یک تشر به پیکه یاد کرده‌اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید

 «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت که آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.

وی گفت که آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.

الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده‌ است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیرة، رهبر انصارالله همچنین گفت که یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته
  • مصاحبه کم‌سابقه بنیان‌گذار تلگرام: به‌دنبال آزادی هستم، نه ثروت