Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:28:44 GMT

مواخذه مدافع پرسپولیس توسط خطیبی (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۳۸۸

خطای مدافع پرسپولیس روی دروازه بان ماشین، دقایقی بازی را متوقف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روی یک نبرد هوایی در نیمه دوم بازی تیم های ماشین سازی و پرسپولیس، شاهد مصدومیت حامد لک بودیم. دروازه بان ماشین سازی با خطای محمد حسین کنعانی زادگان تعادل خود را در محوطه جریمه از دست داد و مصدومیت او دقایقی بازی را به حالت تعلیق در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع پیش تاخته پرسپولیس در راه بازگشت به خط دفاعی، در حالی که رسول خطیبی از خطای او روی دروازه بان تیمش حسابی دلخور شده بود، به سمت نیمکت ماشین سازی رفت. البته مواخذه کنعانی زادگان توسط خطیبی پس از چند دقیقه به شوخی تبدیل شده و با خنده طرفین خاتمه یافت.

 

 

پرسپولیس تهران رسول خطیبی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران رسول خطیبی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)