Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :دشمن با ایجاد اختلاف های قومیتی ، مذهبی، سیاسی و… سعی در ایجاد ناامیدی بین جوانان و جامعه نسبت به آینده کشور دارد.

به گزارش امتداد ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس مناطق شهر تهران و رزمندگان شاغل و بازنشسته شهرداری منطقه یک و ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، معاونان و مدیران این منطقه و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ،یکشنبه ۷ مهر ماه در حسینیه جماران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وظیفه همه هست که تحت محور امام (ره) و رهبری وحدت داشته باشیم و با امید به آینده برای ساخت کشوری توانمند تلاش کنیم تا دشمن نا امید و طمعش از کشور برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : آنچه دفاع مقدس را از سایر جنگ ها متفاوت کرد نوع نگاه و تفکر رزمندگان، امام (ره) و مردم ما بود و این تفکر که همان تفکربسیجی است که امام (ره) به آن اشاره کرده بود، امروزه نیز توانسته کشور ما را مقتدر در دنیا نگه دارد و دشمن را در برابر عظمت مردم ایران به زانو درآورد.
شهردار منطقه یک نیز دفاع مقدس را زیباترین جلوه مشارکت مردم در امور کشور دانست و افزود: در جهان پیچیده ترین موضوعات ، جنگ و دفاع است و حضرت امام (ره) این امر را به جوانان سپرد و چه خوب نتیجه گرفت و رزمندگان ما چه زیبا از آرمان های انقلاب اسلامی ، دینی و انسانی کشور دفاع کردند و یک وجب از خاک کشورمان هم به تصرف دشمن در نیامد .
موسوی افزود: تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از کوچکترین وظایف ماست و جامعه ما با الگو قرار دادن این اسوه های انسانیت،شرافت،رشادت و پایمردی به یاری خداوند در مسیر تعالی و رستگاری با صلابت پیش خواهد رفت.
وی تصریح کرد: ما در منطقه ای مشغول خدمات رسانی هستیم که متبرک به ٨ امامزاده(ع)، ١٠٧ مسجد، ۴۲ حسینیه و تکایا ، ۶ حوزه علمیه است و ۹۸۷خانواده شهید، ۱۸۶۴ جانباز و ۹۲ آزاده را در خود ماوا داده که باعث افتخار ما است و در شهرداری منطقه یک نیز با ۴۴ رزمنده ،٢۵ فرزند شهید و ١٨ جانباز همکار هستیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: اجازه هیچ تعدی به دشمنان کشور در مرزها را نخواهیم داد و کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع ما پاسخ داده خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان صبح امروز در آیین رژه روز ارتش در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید صیاد شیرازی، اظهار داشت: برنامه‌های دهه ارتش از بیست و یکم فروردین‌ماه در استان کرمان آغاز شده و این برنامه‌ها امروز با رژه باشکوه نیروهای مسلح مستقر در استان به اوج خود می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیست و نهم فروردین یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که نشان از بصیرت امام راحل در ماندگاری ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد، خاطرنشان کرد: ارتش نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال اول انقلاب و مقابله با توطئه‌های منافقین داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش به حضور ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در بازسازی کشور اشاره کرد و افزود: نقش ارتش در تمامی این سال‌ها به‌عنوان بازوی ولایت بر کسی پوشیده نیست و خدا را شاکر هستیم که به عنوان سرباز ولایت در کنار سایر نیروهای مسلح جزو ارکان اصلی امنیت در کشور حضور داریم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به بازدارندگی کامل نظامی رسیده است و خدا را شاکر هستیم که در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرباز صادق برای نظام اسلامی هستیم، گفت: بازدارندگی امروز کشور در سایه رهبری امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا است.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه خداوند را شاکر هستیم که نعمت امنیت در سرتاسر مرزهای کشور برقرار است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها تمام توان خود را از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گذاشته است و اجازه هیچ تعدی به دشمنان کشور در مرزها را نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که با کوچک‌ترین تهدیدی برخورد قاطع می‌شود، افزود: دشمن بداند در آمادگی کامل قرار داریم و هر اقدامی علیه نظام مقدس اسلامی با واکنش سریع پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند