Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام پنالتی برای پرسپولیس، باعث عصبانیت کادر فنی ماشین‌سازی شد و در نهایت رسول خطیبی از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اعلام خطا روی علیپور در دقیقه ۸۴ توسط کوپال ناظمی، کادر فنی ماشین‌سازی به شدت نسبت به تصمیم اعلام شده معترض شدند. این اعتراض‌ها به قدری بود که ناظمی بازی را متوقف کرد و آنالیزور ماشین‌سازی را از زمین اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این موضوع عصبانیت کادر فنی ماشین سازی افزایش یافت و رسول خطیبی دستور به بیرون آمدن بازیکنانش از زمین بازی داد که این امر موجب شد تا داور او را اخراج کند.

پس از توقف ۷ دقیقه‌ای بازی، علی علیپور پشت ضربه قرار گرفت و پنالتی را خراب کرد و رسول خطیبی که هنوز از کنار زمین بیرون نرفته بود، قصد دویدن به سمت داور را داشت که او را گرفتند و او هم در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گفت که گل نشدن این پنالتی کار خدا بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هزینه سفر اربعین لایحه تجارت پیاده روی اربعین روز جهانی ناشنوایان رسول خطیبی تابناک ورزشی پرسپولیس پنالتی هزینه سفر اربعین لایحه تجارت پیاده روی اربعین روز جهانی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. بازی در ورزشگاه تختی آبادان جلوی هواداران پرشور صنعت نفت اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اوسمار ویه‌را که طی ۹ بازی هدایت پرسپولیس هفت پیروزی به دست آورده، در پی کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم دیگر به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

ویه‌را در بازی با گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم موعود بنیادی‌فر اخراج شد تا در بازی حساس با ملوان از روی سکوها کار را دنبال کند. او حالا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به کنار خط بازمی‌گردد.

اوسمار که اغلب چهره‌ای آرام از خود نشان داده با توجه به اینکه در بازی با گل گهر ابتدا کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، در صورت دریافت کارت مقابل صنعت نفت از بازی بعدی محروم خواهد شد و از این رو سرمربی برزیلی باید مراقب باشد که دوباره به سکو تبعید نشود.

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • گل سوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)