Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس در حالی با تساوی بدون گل پیگیری می‌شود که مدافع تیم مهمان در موقعیت آفساید دروازه ماشین‌سازی را باز کرد. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استراحت بین دو نیمه این دیدار، بازیکنان نیمکت نشین ماشین‌سازی در زمین حضور داشتند و خود را برای ورود به زمین آماده کردند.

هواداران تیم ماشین‌سازی در اعتراض به قضاوت کوپال ناظمی، در برخی صحنه‌ها نسبت به داوری این دیدار اعتراض داشتند.

در دقیقه 59 بازی، محمدحسین کنعانی زادگان در موقعیت آفساید دروازه تیم سابق خود را باز کرد اما داور بازی این گل را قبول نکرد. اعتراضات بازیکنان پرسپولیس نیز ثمری نداشت و دیدار دو تیم با تساوی بدون گل پیگیری شد.

در دقیقه 64 بازی علیرضا حیدری، دروازه‌بان دوم ماشین‌سازی شروع به گرم کردن خود برای ورود به زمین کرد.

حاشیه دیدار ماشین‌سازی - پرسپولیس|توقف بازی و اخراج خطیبی از نیمکت ماشین‌سازیتنش در دقایق پایانی دیدار ماشین‌سازی-پرسپولیس/خطیبی تیمش را بیرون کشید، هواداران علیه باقری شعار دادندادامه حرکات عجیب دروازه‌بان پرسپولیس در تبریز؛ «هیسِ» بیرانوند برای تماشاگران!

تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیم تراکتور را تشویق کردند. آن‌ها در ادامه با شعار "آذربایجان تیم لری، فرق المز رهلری" حمایت خود از دو تیم ماشین‌سازی و تراکتور را نشان دادند.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل، از سوی گوینده ورزشگاه 2500 نفر اعلام شد.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور و محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در جایگاه ویژه ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارند.

در دقیقه 77 بازی و در حالی که روی بازیکن ماشین‌سازی خطا شده بود، به دلیل بی‌اعتنایی داور، داود فعال نسبت این موضوع اعتراض کرد که داور دیدار مربی دروازه‌بانان ماشین‌سازی را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 79 داور بازی به نفع پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که این موضوع واکنش کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران ماشین‌سازی را در پی داشت. به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان فصل بیست و سوم باید در ۶ دیدار به میدان برود که با توجه به رقابت این تیم با استقلال تهران در صدر جدول دیدارهای باقی مانده از حساسیت بسیار بالایی برای سرخ‌ها همراه است. پرسپولیس در این ۶ بازی باید به ترتیب برابر تیم‌های سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان به میدان برود.

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد این تیم در لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده اظهار داشت: خدا را شکر روند پرسپولیس رو به رشد بوده و آرامش خوبی در تیم حاکم است که باعث خواهد شد تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را در زمین بازی نشان دهند. «اوسمار ویه‌را» از زمانی که هدایت پرسپولیس را عهده دار شده، عملکرد خیلی خوبی داشته و با توجه به یارگیری که در نیم فصل صورت گرفت، این تیم به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شد.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

او ادامه داد: پرسپولیس اگر با همین آرامش دیدارهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. مطمئن باشید که شاگردان اوسمار از پس سپاهان در هفته بیست و پنجم بر خواهند آمد و آن طرف تراکتور برابر استقلال امتیاز خواهد گرفت و پرسپولیس هفته آینده را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند. شرایطی در تراکتور به وجود آمده که به نظرم بازیکنان این تیم منسجم‌تر از قبل بازی خواهند کرد تا در پایان فصل بتوانند در جایگاه مناسبی قرار گیرند و امیدوارم که استقلال در مقابل تراکتور نتواند به پیروزی دست یابد.

پرسپولیس مانند منچسترسیتی است

طاهرزاده افزود: اوسمار در مدت زمانی کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشته توانسته جو رسانه‌ای که پیش از این علیه او بود را خنثی کند. روند بازی کردن این تیم خیلی خوب است و تعویض‌هایی که اوسمار در جریان بازی انجام می‌دهد باعث می‌شود تا نحوه نمایش بازیکنان دچار اُفت نشود. تیم پرسپولیس به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند، دقیقاً چنین عملکردی را ما در تیم منچسترسیتی انگلیس می‌بینیم که بازیکنان این تیم اصل ضد فوتبال عمل نمی‌کنند و از دقیقه یک تا ۹۰ مدام به دنبال رسیدن گل هستند که همین موضوع باعث خواهد شد تا هواداران نیز از عملکرد بازیکنان تیمشان رضایت داشته باشند.

ریکاوری اوسمار مانع از خستگی بازیکنان می‌شود

کارشناس فوتبال در رابطه با حضور پرسپولیس در جام حذفی گفت: مطمئناً اوسمار ریکاوری خوبی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد و این مورد را در دیدارهای گذشته نیز اثبات کرده است. حضور نداشتن استقلال در جام حذفی به ضرر بازیکنان پرسپولیس نیست، به نظرم تیم استقلال اسیر حاشیه‌های درون باشگاهی شده و این موضوع به سود رقبای این تیم از جمله پرسپولیس خواهد بود. اگر به بازی دو تیم نگاه کنید متوجه خواهید شد که نحوه بازی کردن پرسپولیس بسیار زیبار تر از استقلال است، به عنوان مثال در بازی با شمس آذر داور چندین بار دچار اشتباه شد که از این موارد در بازی‌های این فصل استقلال زیاد شاهد بودیم با این رفتارها نمی‌شود همیشه در صدر ماند و بالاخره حق به حق دار خواهد رسید.

او در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله پرسپولیس امسال هم بر سکوی نخست فوتبال ایران خواهد ایستاد و بار دیگر شادی هواداران این تیم را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6084119

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست