Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:30:09 GMT

البرز ظرفیت قطب استارت آپی کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۷۱۸۱

البرز ظرفیت قطب استارت آپی کشور را دارد

 به گزارش ایرنا، جهانگیر شاهمرادی روز دوشنبه در اولین نشست با اعضای کمیته استارت آپی البرز افزود: هدف از ایجاد این کمیته حمایت و تسهیل گری برای کار آفرینی خلاقانه است.

وی ادامه داد:آنچه حائز اهمیت  است اینکه به فعالیت های استارت آپی نگاه دولتی نداریم و به دنبال هم افزایی برای  رونق و توسعه این نوع از کسب و کارها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون استاندار در هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به روند تغییر سبک ایجاد اشتغال درآینده گفت: با رشد تکنولوژی شیوه کسب کارها نیز در آینده متفاوت خواهد بود و این نگاه در جامعه باید توسعه یابد . 

وی با اشاره به زود بازده بودن فعالیت های استارت آپی اظهار داشت: استارت آپ ها این ظرفیت را دارند که از خلق یک ایده و تبدیل آن به یک فعالیت یا محصول در کوتاه ترین زمان اقدام کنند بنابراین پیشرو بودن و ریسک پذیری از ویژگی های بارز استارت آپ ها است که توانسته است مدل موفق و نوینی را در حوزه اشتغال تعریف کند.

شاهمرادی با اشاره به تشکیل خانه استارت آپ های البرز گفت: خانه استارت آپ ها با قرار دادن افرادی متفکر و اندیشه ساز، زنجیره ای از فعالیت های خلاقانه را شکل داده اند که با گسترش آن می توان به رونق اقتصادی وایجاد اشتغال کمک کرد.

در این نشست مقرر شدچشم اندازی ازفعالیت های استارت آپی واینکه تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته، چه پتانسیل هایی موجود است گزارشی مکتوب  به صورت مختصر آماده شود.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی استارتاپ ظرفیت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت پرسپولیس برای ایرالکو

به گزارش ورزش سه  پرسپولیس که با انجام ریکاوری و یک بازی تدارکاتی پس از دیدار مقابل صنعت نفت دو روز تمرین نداشت و بازیکننان به خاطر فاصله تا بازی بعد فرصت مناسبی داشتند تا دو روز استراحت کنند از امروز برای بازی جام حذفی در اراک استارت زدند.
تمرین امروز سرخ ها  از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این جلسه تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی مقابل صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.
پرسپولیس عصر جمعه در اراک به مصاف آلومینیوم خئواهد رفت و غیر از تمرین سبک روز پنجشنبه فردا  طی سه روز آینده می تواند تمرینات تاکتیکی خود را پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید