Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موکب ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود گفت: ۱۰۰۰بسته لوازم‌التحریر رایگان بین دانش‌آموزان مناطق محروم این شهرستان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سیداصغر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورود اظهار داشت: آئین پویش مردمی«مشق احسان» شامل توزیع 1000بسته لوازم‌التحریر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با همکاری گروه جهادی هیئت ریحانةالنبی (س) این شهرستان بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت با حضور فرمانده سپاه، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مردم در ابتدای پارک دانشجو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش هر بسته لوازم‌التحریر را 150هزار تومان دانست و افزود: بسته‌های اهداشده شامل کیف، دفتر، مداد خودکار، تراش و... است و برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم هرکدام جدا در نظر گرفته‌ شده‌است.

مسئول موکب ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود عنوان کرد: تمهیدات لازم برای توزیع عادلانه بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌بضاعت توسط گروه جهادی هیئت ریحانةالنبی (س) این شهرستان اندیشیده‌شده و برای اهدای لوازم‌التحریر کد ملی دانش‌آموزان را گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار شناسایی‌شده توسط گروه جهادی ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود توزیع‌شده و می‌شود، بیان کرد: از مؤسسات خیریه، آموزش‌وپرورش و معتمدین محلی که در محلات آسیب‌پذیر این شهرستان وجود دارند آمار این دانش‌آموزان را به‌صورت محرمانه گرفته‌ایم و درواقع بر اساس بانک اطلاعاتی کامل از دانش‌آموز و خانواده‌های کم‌بضاعت بسته‌ها توزیع می‌شود.

موسوی گفت: در فاز اول 500 بسته لوازم‌التحریر در نقاط محروم شهرستان دورود توزیع‌شده و در فاز دوم 500 بسته دیگر میان نقاط محروم و کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.

10هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم سیستان و بلوچستان توزیع شد1000 بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در مناطق محروم لارستان توزیع می‌شودپویش مردمی «مشق احسان» با توزیع 20 هزار بسته لوازم‌التحریر در خوزستان اجرا شد

مسئول موکب ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال حاضر زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: خانه ورزش احسان تجهیزات ورزشی به ارزش 150 میلیون ریال توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به گروه جهادی ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود اهدا کرده‌است.

موسوی هم‌چنین به دیگر فعالیت‌های هیئت و موکب ریحانةالنبی(س) اشاره کرد و اظهار داشت: در عید نوروز و شب یلدا توزیع سبد حمایتی بین نیازمندان شهرستان دورود را داشتیم و این مجموعه زمان سیل امسال نیز فعالیت داشته‌است.

وی افزود: گروه خیریه و گروه جهادی هیئت ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود به‌زودی شاخه‌ی مطالبه‌گری و شاخه‌ی بانوان این مجموعه را تشکیل خواهد داد، این مجموعه در فضای حلقه‌های صالحین تربیتی، مسائل اجتماعی جهادی و مسائل خیریه فعالیت می‌کند.

مسئول موکب ریحانةالنبی (س) شهرستان دورود عنوان کرد: این مجموعه حدود پنج سال است که کار تربیتی را شروع‌کرده و الان حدود 400 نفر از دانش‌‌آموزان راهنمایی و دبیرستان چهار تا پنج مدرسه مطرح این شهرستان با مجموعه ارتباط دارند. در کنکور امسال 15 نفر از دانش‌آموزانی که با مجموعه ریحانةالنبی (س)  ارتباط داشتند جزو رتبه‌های برتر کنکور بودند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امسال موکب و هیئت ریحانةلنبی (س) شهرستان دورود برای پنجمین سال در کربلای معلی راه‌اندازی می‌شود، بیان کرد: خدمات مختلفی ازجمله اسکان روزانه و پذیرایی، ایستگاه صلواتی، خیاطی، کفاشی خشک‌شویی، اتاق کودکان، مشاوره دینی، مشاور خانواده، مشاوره طب اسلامی، خدمات درمانی و پزشکی، حسینیه و هیئت، رسانه و بین‌الملل و... به زائران در ایام اربعین حسینی در کشور عراق ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، وزارت آموزش و پرورش مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دوره دوم را صادر کرده است.   محمود رضوانی‌کیا افزود: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه گلبهار در سال تحصیلی آینده با ظرفیت هر سه رشته نظری «علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی» از میان دانش آموزان مستعد و توانمند علمی دانش آموز می‌پذیرد.   وی ادامه داد: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهرستان گلبهار در محل دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) فعالیت خود را آغاز می‌کند.   به گفته او، حضور دبیران برتر و مجرب، دارا بودن آزمایشگاه مجهز، قرائت‌خانه ویژه دانش آموزان برای اعتکاف علمی، شبانه روزی بودن و بهره‌مندی از تجهیزات مناسب خوابگاهی، قرارگرفتن مدرسه در مرکز شهر و انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ۲۴ ساعته، از دیگر امتیازات این مرکز آموزشی است.   رضوانی‌کیا با بیان اینکه دانش آموزان شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز و تبادکان نیز می‌توانند از این مجموعه آموزشی برخوردار شوند، افزود: استفاده دانش آموزان از سهمیه منطقه ۳ در کنکور سراسری از دیگر مزایای این دبیرستان است.   مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار تصریح کرد: تأسیس مدرسه نمونه دولتی دخترانه از مطالبات مردم شهرستان گلبهار بود که با پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان‌های گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و آموزش و پرورش به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند