Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: ۳ هزار سهمیه جدید منازل تعمیری آسیب‌دیده از سیل در استان گلستان تا پایان مهر بازسازی می‌شود. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مرحله نخست منازل تعمیری بیش از 10 هزار واحد با اعتبار 105 میلیارد تومان تکمیل و تحویل داده شد و 3 هزار واحد سهمیه جدید نیز تا پایان مهرماه تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند بازسازی منازل احداثی گفت: بیش از 95 درصد معرفی به بانک و بیش از 19 هزار پرونده انعقاد قرارداد انجام شده و 5250 واحد پی‌کنی، 4 هزار واحد اجرای فونداسیون، 2400 واحد اسکلت و نزدیک یک‌هزار واحد اجرای سقف داشتیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از توزیع 22 هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در میان سیل زدگان استان گلستان خبر داد و گفت: سیل گلستان سبب خسارت به بیش از 21 هزار واحد مسکونی شده است.

سمنان| تسهیلات 7 میلیارد ریالی به خانوارهای سیل‌زده کالپوش پرداخت‌شدخیران قزوین 1.5 میلیارد تومان برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده هزینه کردندتالاب‌ها نبودند بخش زیادی از خوزستان درگیر سیل می‌شد

زمانی‌نژاد از احداث 7400 واحد مسکونی و تعمیر 13 هزار و 700 واحد تعمیری خبر داد و اظهار داشت: به هر واحد احداثی 8 تن و به هر واحد تعمیری یک تن سیمان رایگان اهداء می‌شود که کمک شایانی در بازسازی واحدهای مسکونی دارد.

وی همچنین از پی‌کنی 5352 واحد، اجرای فونداسیون 4076 واحد، اجرای اسکلت 2570 واحد، اجرای سقف 1078 واحد و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی 717 واحد احداثی در مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین از برگزاری مراسم روستا در مناطق سیل زده استان و بهره‌برداری از پروژه‌های بنیاد مسکن استان در این روز خبر داد و افزود: افتتاح و بهره‌برداری از 500 واحد مسکونی احداثی بنیاد در مناطق سیل‌زده، 100 واحد مسکونی احداث شده در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، افتتاح و بهره‌برداری از 60 طرح هادی روستایی و اهداء 2 هزار جلد سند مالکیت روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مسکن استان در مراسم روز روستا است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حامد کیخسروی با بیان اینکه در حالی که میانگین مقاوم سازی واحد‌های روستایی در کشور ۵۷ درصد است، این میزان در استان اردبیل به بیش از ۶۴ درصد رسیده است، افزود: سال گذشته چهار هزار واحد مسکونی روستایی در این استان مقاوم سازی شد امسال هم هفت هزار و ۵۰۰ واحد مقاوم سازی خواهد شد.
وی گفت: با اجرای طرح‌های جدید مقاوم سازی مسکن روستایی استان، ضمن ارتقای رتبه استان در بین چهار استان برتر کشور در این زمینه، سطح استحکام بنا‌های مقاوم‌سازی شده روستایی در مقابل انواع حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله به مراتب بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل از افزایش سقف تسهیلات بانکی اجرای طرح‌های مقاوم سازی مسکن روستایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: در حالی که در سال گذشته سقف تسهیلات اعتباری مقاوم سازی مسکن روستایی در استان ۲ میلیارد ریال بود، امسال این میزان به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.
به گفته کیخسروی تسهیلات متقاضیان مقاوم سازی مسکن روستایی با پنج درصد کارمزد و با بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.
وی همچنین از افزایش سطح اجرای طرح‌های هادی روستایی و آسفالت معابر روستا‌های استان در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ متر از معابر روستایی این استان در قالب اجرای طرح‌های هادی زیر پوسش آسفالت قرار گرفتند که پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع از آن مربوط به اجرای ۱۷ پروژه اجرای طرح‌های هادی در شهرستان خلخال بوده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل احداث مسکن برای محرومان در سطح مناطق شهری و روستایی استان اردبیل را از جمله اولویت‌های کاری این نهاد انقلابی در در راستای مسکن‌دار شدن خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت استان ذکر کرد و افزود: درکار احداث مسکن محرومین، کمیته امداد امام خمینی (ع) و همچنین بسیج سپاه با بنیاد مسکن مشارکت می‌کنند.
به گفته کیخسروی برای اجرا تکمیل و بهره‌برداری چهار واحد مسکن محرومین در روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال که (روز گذشته) مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بالغ بر۲۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این بنیاد هزینه شده است.
وی افزود: مجتمع مسکونی محرومین خوجین در یک ساختمان دوطبقه با ۴ واحد مستقل است که هر واحد به متراژ ۶۰ مترمربع است و انشعابات آب و برق و گاز این واحد‌ها به صورت رایگان از سوی شرکت‌های زیربط واگذار شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل اضافه کرد: برای احداث این واحد‌ها علاوه بر اعتبارات هزینه شده از سوی بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) نیزبه مالکین هر واحد یک میلیارد ریال کمک مالی بلاعوض پرداخت کرده است.
کیخسروی در جریان سفر به خلخال در نشست‌های جداگانه‌ای با فرماندار و امام جمعه آخرین وضعیت طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی، طرح‌های هادی روستایی و همچنین نحوه احداث واحد‌های مسکن محرومین در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
وی همچنین از اجرای ۹ طرح هادی در روستا‌های این شهرستان در سال جاری خبر داد.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود