Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@01:56:47 GMT

۷۰ هزار بازنشسته به سفر رفتند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۷۵۳۷

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، زهرا زاده غلام افزود: تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری امسال ۷۴۰ هزار تومان برای دو نفر (یک بازنشسته یا موظف با یک همراه) است، گفت: سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان از این سفرها و تسهیلات آن استفاده کردند و پیش بینی ما تا پایان سال ۹۸ نیز همین رقم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازنشستگان می توانند در طول دوران بازنشستگی از سه سهمیه سفر و یک سهمیه تور آب درمانی محلات استفاده کنند، گفت: استفاده از سفرهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شرکت های پرشین گلف (خاتم تور)، ایرانگردی جهانگردی و سفر کارت ملی امکان پذیر است و علاقه مندان از طریق سایت این شرکت ها یا شماره تماس آنها می توانند از چگونگی استفاده از تورهای موجود باخبر شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در طول چند سال اخیر به طور متوسط مقصد بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان شهر مقدس مشهد و پس از آن جزیره  کیش است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان

رئیس پلیس فتا البرز از بازنشستگان خواست مراقب مجرمان سایبری باشند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.   به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی اضافه کرد: کاربران بدون آگاهی مبلغ ناچیز درخواست شده را از طریق لینک ارسال شده پرداخت می‌کنند درحالی که یک بدافزار است و مجرمان سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت می‌برند.   جلیلیان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی تحت عناوین مختلف، سعی در تشویق افراد به کلیک نمودن روی لینک ارسالی کرده و سپس هدایت به درگاه بانکی جعلی می‌کنند.   وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.   جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.   وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.   جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir