Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوند از فحاشی های هواداران ماشین سازی دلخور است.

طرفداری- علیرضا بیرانوند در پایان دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:

امروز یک اتفاق خیلی بد برای من رخ داد، اما قبلش می‌خواهم به تمام هواداران، بازیکنان و اعضای کادرفنی بابت این برد تبریک بگویم، چرا که اگر بازی به پنالتی کشیده می‌شد کار برای بازیکنان پنالتی‌زن خیلی سخت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر وحید آن گل را زد.

وی افزود:

یکسری حرف‌ها را نمی‌شود بیان کرد. من چندین بار است که به اینجا می‌آیم و یکسری اتفاقات رخ می‌دهد. شما امروز همه چیز را دیدید و فیلم گرفتید. من پنج بار در مصاحبه‌هایم این اتفاقات را نادیده گرفتم، اما وقتی شما از صحنه فیلم می‌گیرید و پخش می‌کنید خودش گویای همه چیز است. به‌هرحال این هواداران برای لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه می‌آیند و دوست دارند ملی‌پوشان را از نزدیک ببینند. من هم می‌‌خواهم تمام تمرکزم روی فوتبالم باشد و به حواشی کاری نداشته باشم، اما وقتی کمیته انضباطی بعد از بازی پرسپولیس برابر تراکتور در تبریز هواداران آنها را به دلیل فحاشی محروم کرده و بعد از 12 ساعت می‌بخشد، نتیجه‌اش همین می‌شود! این هوادار اطمینان پیدا می‌کند که محروم نخواهد شد و به فحاشی‌ها ادامه می‌دهد.

بیرانوند با تأکید بر اینکه هواداران ماشین‌سازی همان هواداران تراکتور بودند، خاطرنشان کرد:

صاحب دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی یک نفر است. هر چند که من برای باشگاه ماشین‌سازی که قدمت زیادی دارد، احترام زیادی قائلم. درست است که پرسپولیس و استقلال هم در پایتخت یک مالک دارند، اما اینجا قضیه فرق می‌کند. ماشین‌سازی و تراکتور تیم‌های خصوصی هستند و هوادرانش هم یکی هستند. قطعاً اگر کمیته انضباطی هواداران تراکتور را محروم می‌کرد آنها از این اتفاق درس می‌گرفتند. به خاطر شرایط تیمم ترجیح می‌دهم راجع به خیلی مسائل سکوت کنم، اما وقتی می‌بینم دو تیم بزرگ پایتخت را به آن شکل بازیکنان و هوادارانش را محروم می‌کنند در واقع می‌خواهند بگویند قدرت این کار را دارند و از این راه می‌خواهند هواداران تیم‌های دیگر درس عبرت بگیرند. امروز دید خودتان صحنه‌هایی را که حتی فیلم آن را هم نمی‌توانید به قول خودتان پخش کنید چون فحاشی خیلی زیاد بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران تبریزی که اصرار داشت در ورزشگاه آزادی بیشتر فحاشی می‌شود، تصریح کرد:

من هرگز چنین صحنه‌هایی را که امروز دیدم، در ورزشگاه آزادی ندیده‌ام. اولین جایی بود که به چشم دیدم هواداران اصلاً کاری به تیم‌شان نداشتند و در تمام 101 دقیقه بازی فقط فحاشی می‌کردند. نه فقط به من، بلکه به کل تیم فحاشی شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند

دیدار پیش روی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به نوعی مصاف ذخیره‌های علیرضا بیرانوند به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی و گلر اصلی تیم پرسپولیس به تازگی گچ دست آسیب دیده‌اش را باز کرده و حالا آرام آرام خود را به شرایط بازی می‌رساند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس در طول بازی‌های اخیر وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشته که توانسته در سه دیدار پشت سر هم به علاوه یک دیدار مقابل ذوب آهن در اواسط فصل، چهار بار کلین‌شیت کرده و با همین شرایط خوب، ترتیبی بدهد تا پرسپولیس بتواند به نزدیکی صدر جدول برسد.

اما یکی دیگر از ذخیره‌های علیرضا بیرانوند در فصل گذشته روز جمعه هفته جاری درون دروازه تیم آلومینیوم اراک چشم در چشم ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس این فصل قرار خواهد گرفت.

احمد گوهری - دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس - که از ابتدایی لیگ برتر جاری به تیم آلومینیوم اراک رفت تا اینجا در ۲۲ دیدار وظیفه حراست از دروازه تیم اراکی را بر عهده داشته و به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.

قطعاً رویارویی این دو دروازه‌بان که یکی فصل قبل و یکی در فصل جاری ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند آن هم در جام حذفی که تک بازی است و حکم مرگ و زندگی را دارد در نوع خود می‌تواند بر جذابیت‌های دیدار حساس پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بی‌افزاید.

ناگفته نماند؛ گوهری فصل گذشته در سه دیدار به مدت ۱۴۲ دقیقه درون دروازه پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب سرخپوشان حضور داشتکه پرسپولیس ۱-۲ برنده شد. او در فصل جاری نیز در ۲۲ بازی تیم آلومینیوم اراک درون دروازه این تیم بوده و ۱۹۸۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس