Web Analytics Made Easy - Statcounter

معبودی معتقد است که ماشین سازی مقابل پرسپولیس نمایش خوبی از خود ارائه کرده است.

طرفداری- عزیز معبودی پس از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت:

بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشته بودیم. پرسپولیس با تمام قوا به میدان آمده بود و فکر می‌کنم نمایش خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی درباره پنالتی مشکوک پرسپولیس گفت:

صحنه مشکوک بود و فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد اما کارشناسان بهتر می‌توانند در این خصوص نظر دهند. البته با گل نشدن پنالتی پرسپولیس حق به حق‌دار رسید هرچند که در ادامه گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب

 

 حجت الاسلام حسینی گفت: مردم عزیز در انجام وظیفه شرعی خود که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است به میدان بیایند و با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: چند روزی است فراجا (نیروی انتظامی) با جدیت بیشتری طرح حجاب و عفاف را آغاز کرده‌اند. از این اقدام که هم مطالبه عمومی بود و هم وظیفه قانونی است و نیروی انتظامی اجرا می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از نیروی انتظامی شهرستان به فرماندهی جناب سرهنگ صارمی قدردانی می‌کنم و نیز از بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که همراهی و همکاری با نیروی انتظامی در اجرای این طرح دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.
امام جمعه پردیس در ادامه توضیح داد: نیروی انتظامی عزیز این طرح را گسترده و با محبت و مهربانی و قاطعیت اجرا کنند و همه‌ی دستگاه‌ها و ادارات در این طرح وظایف و تکالیف خودشان را انجام بدهند و با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی افزود: مردم عزیز در انجام وظیفه شرعی خود که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است به میدان بیایند و به‌صورت گسترده در هر مکان و زمانی که بی‌حجابی را مشاهده کردند، تذکر بدهند؛ البته بدون هیچ خشونت و درگیری‌ای، بلکه با محبت و مهربانی. در واقع اینطور معضلات را باید حساسیت و حضور مردم حل بکنند.
حجت الاسلام حسینی گفت: مساجد و هیأت‌ها و همه اقشار مردم باید در میدان حضور داشته و این تکلیف شرعی را انجام بدهیم و در این امر نیروی انتظامی را کمک کنیم.
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نیروی محترم انتظامی به صورت میدانی و در تمام نقاط شهرستان این طرح را پیاده کند و در یک نقطه خاص متمرکز نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید