Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سردشت دزفول از احداث ۲ واحد منزل مسکونی برای مددجویان این کمیته توسط گروه های جهادی در بخش سردشت دزفول خبر داد.

«محمد قلاوند» در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با همکاری سپاه ناحیه دزفول و جبهه جهادی میثم تمار ۲ واحد مسکونی برای مددجویان روستای گاومیر و چشمه شیرین تعمیر و احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سردشت دزفول میزان اعتبار ساخت این دو واحد مسکونی را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد بخش سردشت دزفول قرار دارند.

 

وی در پایان اشتغالزایی ۹۰ خانوار تحت حمایت این کمیته و اهدای اقلام حمایتی به ۴۲۱ خانوار در ۳۰ روستای فاقد برق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد این بخش عنوان کرد.

 

قلاوند ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح های اشتغالزایی بیشتر طی سال جاری در جهت خودکفایی خانواده های تحت پوشش اقدامات موثری صورت گیرد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان دزفول گروه های جهادی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده است.

قباد مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است که در برنامه داریم ۵۰۰ واحد دیگر را به آنها اضافه کنیم.

وی گفت: کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: از این تعداد ۶ هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی هم در شهر‌ها برای مددجویان در حال ساخت است که این سازمان کار نظارت بر آنها را بر عهده دارد.

راستا افزود: تعدادی واحد مسکونی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان با همکاری کمیته امداد ساخته می‌شود.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی نیز توسط بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد