Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:06:33 GMT

درباره بلاتکلیفی مترو اهواز تصمیم‌گیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۸۹۹۱

درباره بلاتکلیفی مترو اهواز تصمیم‌گیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به وضعیت پروژه قطار شهری اهواز گفت: کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که با این عظمت و اهمیت در چنین استان مهم و حساسی بلاتکلیف و رهاشده باشد.

به گزارش ایسنا، بابک دین‌پرست در حاشیه بازدید از پروژه متروی اهواز که امروز (8 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز از دو کارگاه متروی اهواز بازدید کردیم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که پروژه‌ای با این اهمیت به هر دلیلی پس از ۱۴ سال به اتمام نرسیده است.

وی افزود: در حالی که قرار بود این پروژه پس از اصلاحات بعدی حداکثر تا شش سال به اتمام برسد اما اکنون اتمام این پروژه هشت سال تاخیر داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: امشب جلسه‌ای در این زمینه برگزار و دلیل تاخیر در اتمام این پروژه مشخص خواهد شد و اینکه چه کاری باید انجام دهیم تا این پروژه اجرایی شود.

دین‌پرست بیان کرد: این پروژه هم مانند دیگر پروژه‌های کشور است که در حال اجرا هستند. کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که با این عظمت و اهمیت در چنین استان مهم و حساسی بلاتکلیف و رها شده باشد. تصمیم خوبی برای پروژه مترو اهواز خواهیم گرفت. خبر خوب برای مردم اهواز این است که پروژه مترو تعیین تکلیف شود نه اینکه بگوییم این پروژه از فردا راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص احتمال خلع شرکت کیسون عنوان کرد: با توجه به اینکه هنوز دلایل تاخیر در اتمام این پروژه بررسی نشده است نمی‌توانیم اکنون بگوییم احتمال خلع ید شرکت کیسون چقدر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تصریح کرد: در حال حاضر تنها صحبت‌های رئیس سازمان قطار شهری اهواز و نماینده پیمانکار را گوش کرده‌ایم. باید متن قرارداد و میزان اجرای تعهدات  طرفین را بررسی کنیم و نمی‌توانیم اکنون بگوییم که کدام یک از آنها مقصر است و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر کشور امروز در اهواز از چند ایستگاه پروژه مترو اهواز دیدن کرد. در این بازدید معاون امور عمرانی استانداری خوزستان و رئیس سازمان قطار شهری اهواز حضور داشتند. در خصوص بررسی وضعیت مترو اهواز امشب جلسه‌ای در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطار شهری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از مسکو، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور دارد. روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این نشست با سخنان میخائیل باگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور کشور‌های خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرد.
در ادامه این نشست، نماینده سازمان ملل متحد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت غزه و بحران انسانی در فلسطین و نیز حملات به کارکنان سازمان ملل پرداخت.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات منطقه را تببین کرد.
علی باقری، تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین و بویژه نسل‌کشی در نوار غزه و نیز تجاوز به کشور‌های منطقه را بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این رژیم با نقض تمام اصول و قواعد بین‌المللی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق حمله کرد و چند تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که به دعوت رسمی کشور میزبان در دمشق حضور داشتند، به شهادت رساند.
معاون سیاسی وزیرامورخارجه کشورمان افزود: جمهوری اسلامی ایران براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد در پاسخ به این تجاوز، عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد.
باقری قبل از حضور در این نشست با میخائیل باگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفتگو کرد.
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاون وزیر امور خارجه را در این نشست همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟