Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان، بررسی مشکل آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان ها، رها شدن خیابان های لوله گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسایلی است که از سوی مردم مطرح شده بود که به گفته آنان این مسایل، مشکلات بهداشتی و آسیب به وسایل نقلیه را در پی داشت.
با توجه به گزارش های رسیده مردمی به رییس کل دادگستری خوزستان، در دستور ویژه ای ، دادستانی اهواز مامور ورود به موضوع و رسیدگی به مساله مذکور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت حقوق عامه دادسرا، ضمن حضور میدانی در محل، موضوع را از طریق مدیران مربوطه پیگیری کرد.

ساکنان کوی مدرس اهواز بارها از وضعیت ناهنجار فاضلاب ، قطعی آب و مسایل بهداشتی که سلامت آنان را به خطر انداخته است انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مشکلات پیش از شروع بارندگی های پاییزی شدند.
۶۰۶۵ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خوزستان قوه قضاییه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی درباره موضوع پیگیری وصول معوقات پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های صنعتی در استان، گفت: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطابات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تامین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌گردد.

وی افزود: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امورمالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمد‌های عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان