Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان تنگستان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران موکب های اربعین حسینی اظهار داشت: بحث اربعین و پیاده روی آن یک مانور بزرگ شیعیان، مسلمانان و حق طلبان جهان  است.

وی اضافه کرد: اربعین شاید تنها تجمع و راهپیمایی در دنیا است که همه ادیان مسلمان، مسیحی، زرتشتی، یهودی و هر دینی که در دنیا وجود دارد در یک مسیر و زیر یک پرچم  اربعین را گرامی می‌دارند که نشان از عنایات سید الشهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی‌پور ادامه داد: کار بزرگ پیاده‌روی اربعین با برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی ایران و با میزبانی عراق صورت می‌گیرد که در چند سال اخیر راهپیمایی اربعین با متحول شدن حرکت آن همه ساله شاهد رشد جمعیت و خدمات بیشتر در اربعین هستیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با تدابیر و برنامه ریزی های خوب مردم و مسئولان، روند خدمات دهی به زائرین اربعین بهتر شده است.

رئیس ستاد اربعین تنگستان ادامه داد: در تنگستان در راستای خدمت رسانی  به زائرین اربعین حسینی از سال‌های  قبل کارهای بسیار خوبی انجام شده و هر ساله نسبت به سال گذشته سازماندهی بهتری صورت می گیرد که باید سعی شود بیشتر کمک ها به صورت مردمی انجام شود.

رفیعی پور تأکید کرد: کمک های جمع آوری شده توسط ادارات در سطح تنگستان باید به موکب خود شهرستان تحویل شود و از ارسال به جاهای دیگر خودداری شود.

وی یاد آورشد: نیاز است قبل از برگزاری هرگونه پیاده روی در روز اربعین حسینی در شهرستان اداره تبلیغات اسلامی به فرمانداری و نیروی انتظامی  جهت برقراری نظم و امنیت و اقدامات ترافیکی  اطلاع رسانی کند.

کد خبر 4733443

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی بوشهر اربعین اربعین 98 تنگستان هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم شهرکرد گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه گردشگری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است گفت: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

رفیعی افزود: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته اند در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 6086547

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات