Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@15:04:44 GMT

استقلال در شب پرحاشیه برنده شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۹۲۲۶

استقلال در شب پرحاشیه برنده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های جام حذفی موفق شد مقابل گل‌ ریحان پیروز شود و به مرحله یک‌هشتم صعود کند.

ترکیب استقلال:

 سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی و مرتضی تبریزی

ترکیب گل ریحان:

حجت صدقی، علی محمدی، سید محسن حسینی، سید امین نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، علیرضا ارجمندیان، کیانوش میرزایی، محمد پاپی، مصطفی اکرامی، محمدحسین مهرآزما و محمدامین درویشی

موقعیت‌های حساس:

دقیقه 15: ارجمندیان نفوذ سریعی‌ای را از جناح چپ زمین انجام داد و حرکت در عرض او، با شوت همراه شد و این ضربه با فاصله زیادی به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 20: قائدی نتوانست از پاس دقیق اسماعیلی که پشت سر مدافعین گل ریحان ارسال شده بود، استفاده کند و توپ بعد از برخورد به این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 24: تبریزی نتوانست از دیوسالار را دریبل بزند و مجبور به شوت‌زنی شد و شوت این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 38: ضربه دقیق و محکم محمد پاپی از راه دور با واکنش سیدحسین حسینی همراه نشد و توپ وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه 40: ضربه فرشید اسماعیلی با واکنش حجت صدقی همراه شد و بعد از آن هم دیوسالار توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 42: ارسال از روی کرنر با ضربه محمد دانشگر همراه شد و بعد از آن توپ به دیوسالار برخورد کرد و وارد دروازه گل ریحان شد.

دقیقه 55: اندکی پس از وصل شدن برق ورزشگاه انقلاب کرج، استقلالی‌ها یک پنالتی به‌دست آوردند که نتوانستند این توپ را به گل تبدیل کنند و مرتضی تبریزی این فرصت را از دست داد.

دقیقه 61: دفع ناقص مدافعین گل ریحان با ضربه فرشید اسماعیلی همراه شد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 70: سیدعلی برخورد مشکوک امین درویشی و علی دشتی در محوطه جریمه استقلال را پنالتی تشخیص نداد و دستور ادامه بازی را صادر کرد. 

دقیقه 86: ارسال شجاعیان از روی نقطه کرنر با ضربه سر تبریزی همراه شد و این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه گل ریحان به بیرون رفت.

دقیقه 93: حرکت فرشید اسماعیلی با پاس در عرض این بازیکن همراه شد و سجاد آقایی دروازه گل ریحان را باز کرد.

دقیقه 113: حرکت زیبای سجاد آقایی با پاس این بازیکن همراه شد و فرشید اسماعیلی هم، پاس این بازیکن را با یک پاس زیبا، وارد دروازه گل ریحان کرد.

255 41

کد خبر 1305593

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار

آفتاب‌‌نیوز :

قطار مسابقات لیگ بیست‌وسوم در حال نزدیک‌شدن به روز‌های سرنوشت‌ساز است؛ هر چند که با توجه به روند پرنوسان تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، حالا کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به دوئل سرخابی‌های پایتخت تبدیل شده و آن‌ها که در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های کم‌نوسان فوتبال ایران بوده‌اند، بیشترین شانس را برای رسیدن به مقام قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دارند و فاصله یک امتیازی سرخابی‌ها باعث شده تا دوئل‌شان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود.

سرخابی‌ها نه‌تن‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند که به دنبال آن هستند تا سایر عناوین را هم از آن خود کنند. سپاهان با ۴۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و تراکتور ۳۲ گل به‌ثمر رسانده و بعد از این ۲ تیم، نام استقلال با ۳۱ گل زده و پرسپولیس با ۳۰ گل زده دیده می‌شود. در فاز دفاعی، آبی‌پوشان پایتخت ۱۲ گل در فصل جاری دریافت کرده‌اند و پرسپولیس هم ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده تا رقابتی میلی‌متری میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به عنوان برترین خط دفاع فصل باشد. ضمن آنکه در مسیر کسب نتیجه در دیدار‌های خانگی و بیرون از خانه هم رقابت جذابی میان سرخابی‌های پایتخت در جریان است.

پرسپولیس در هفته اخیر موفق شد در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود بگذرد و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدار‌های خانگی شد؛ به‌طوری‌که آن‌ها حالا از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌اند و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی شدند. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدار‌های خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدار‌های خانگی را از آن خود کنند.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست دادن مس در رفسنجان در هفته هفتم، در ۶ بازی متوالی بیرون از خانه به نتیجه تساوی رضایت دادند و همین مسئله باعث شد تا انتقادات نسبت به عملکرد آبی‌ها در دیدار‌های بیرون از خانه بالا گیرد. با این وجود، شاگردان جواد نکونام در ۳ بازی اخیر بیرون از خانه جبران‎‌مافات کردند و کسب ۳ برد پیاپی یک بر صفر باعث شد تا آبی‌ها با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه در دیدار‌های بیرون از خانه، به دومین میهمان برتر در لیگ بیست‎‌وسوم تبدیل شوند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • عصبانیت شدید چشمی از دو بازیکن!
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • بایرن 2-0 کلن: قهرمانی ژابی به فردا موکول شد