Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از برتری تیمش مقابل پارس جنوبی جم ابراز خرسندی کرد.

طرفداری- علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش فارس، منصوریان در کنفرانس خبری اظهار داشت:

امیدوارم برای فصل آینده که به جم سفر می‌کنیم، اینجا هتل هم باشد تا از حضور در جم بیشتر لذت ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانی فوق‌العاده خوب بود. خدا را شاکریم که به خاطر فوتبال، هموطنان‌مان را در چهارگوشه کشور ببینیم.

وی با بیان اینکه ترجیح می‌داد این بازی به وقت‌های اضافه کشیده نشود، گفت:

هفته آینده با سپاهان یک دربی داریم و تیم پارس جنوبی هم بازی خیلی محکم و پربرخوردی برابر تراکتور در پیش دارد. بازی در این مسابقه برای پارس خیلی مهم است. ما به پنج شش بازیکنی که در بازی قبلی به میدان رفته بودند، استراحت دادیم و با ترکیب جدیدی به میدان رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بازگشت احسان پهلوان به این تیم تصریح کرد:

از بازیکنانم، به خصوص پهلوان راضی هستم. او پس از مدت‌ها که در تراکتور شانس بازی پیدا نمی‌کرد، امروز به میدان رفت. من به مردم اصفهان قول دادم که پهلوان واقعی را در کمتر از سه ماه برگردانم و مردم از آن لذت ببرند. بازی باکیفیتی بود، چون هم شکل بازی پارس جنوبی خوب است و هم ما عادت به خوب بازی کردن را در بچه‌ها زنده کردیم. در وقت اضافه تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم. اینقدر بازی در محوطه جریمه دو تیم در جریان بود که اگر پارس جنوبی از فرصت‌های خود استفاده می‌کرد، می‌توانست  پیروز مسابقه باشد.

 

منصوریان درباره در واکنش به عذرخواهی یکی از خبرنگاران باتجربه جمی از او به خاطر فحاشی‌های صورت گرفته، خاطرنشان کرد:

شما خیلی عزیز هستید. جم جای دوری است، اما خیلی بد است که یک مربی خودش را به عسلویه برساند و بگوید من خسته‌ام. بدانید کمتر تیمی به لیگ برتر صعود می‌کند و آسانسوری نشود. من چیزی نشنیدم و روی شما را می‌بوسم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه در جریان مسابقه، اشیای قرمز رنگی در دستان بازیکنانش قرار می‌داد، تصریح کرد:

من ساعت دستم بود و چیزی در دستانم نداشتم. من جز توکل به خدا و دعای خیر پدر و مادر و خانواده، چیزی دستم نمی‌گیرم. من در فضای دیگری زندگی می‌کنم و اگر از مربیگری دور شوم، شاید خانواده‌ام آرامش بیشتری داشته باشم. دوست دارم همبازیانم مانند دایی و افشین پیروانی که کار نمی‌کنند، در این فضا بیایند. چون این فضا متعلق به ملی‌پوشان سال‌های 98، 2006، 2014 و 2018 است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره درگیری‌اش با فراز کمالوند بیان کرد:

ما بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنیم. ما در دیدار برابر تراکتور و استقلال، بهترین بازی جوانمردانه را رعایت کردیم. برابر تراکتور و زمانی که دنیزلی می‌خواست بازیکن مصدومش را تعویض کند، گفتم بازیکنانم توپ را بیرون بزنند تا تعویض انجام شود. مقابل استقلال هم محسن کریمی مصدوم شد و به بازیکنانم گفتم توپ را بیرون بزنند، چون دلیل ندارد از موقعیت 10 نفره سوءاستفاده کنیم.

منصوریان با بیان اینکه بازیکنانش در چند صحنه متوجه نشدند که بازیکنان پارس جنوبی روی زمین افتاده‌اند، تصریح کرد:

به مرتضی اسدی جان پسرم را قسم خوردم که اگر توپ بلندی که مهدی‌پور روی دروازه ما ارسال کرد، گل می‌شد، ما گل به خودی می‌زدیم. من به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم و پهلوانی این است اگر بازیکنی زمین بخورد، توپ را به اوت بزنید. چرا خارجی‌ها باید این موارد را به ما یاد بدهند؟

وی در ادامه افزود:

برای فراز سوءتفاهم پیش آمده بود و گفت چرا توپ را بیرون نزدیم. من هم گفتم از ابراهیمی و بچه‌های خودش بپرسد و قسم خوردم اگر توپ گل می‌شد، توپ را وارد دروازه خودمان می‌کردیم. من از این مدل بازی‌ها خوشم نمی‌آید، چون نمی‌خواهم به گونه دیگری پیروز شوم. گپی میان ما ایجاد شد، اما من و فراز دوست هستیم و در کلاس‌های مربیگری همکلاس بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد هوای شهرستان جم گفت:

هوای شهر شما بسیار خوب است.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که تیم دوم پارس جنوبی را چگونه می‌بیند، اظهار داشت:

اعتقاد ندارم که این تیم، تیم دوم پارس جنوبی بود. چون ایمان باصفا مقابل پرسپولیس فیکس بازی کرد و مدافع راست حریف هم بازیکن پرسپولیس بود. در مجموع من به تیم دوم اعتقاد ندارم، چون شما در این صورت به نفرات دیگر بازی می‌دهید. مهدی مهدی‌پور بهترین بازیکن سال گذشته بود و من امروز بازیکنانی چون دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان را به عنوان تیم دوم به بازی نیاوردم. کمالوند امروز به انرژی تیمش برای بازی با تراکتور اضافه کرد.

«من از لفظ تیم دوم استفاده نمی‌کنم، چون اعتماد به نفس بازیکنانم خیلی مهم است.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:

علیرضا منظمی 17 ساله است و به تیم ملی جوانان می‌رود. در دیدار برابر تراکتور، او بهترین بازیکن من بود که صلاح دیدم در این دو مسابقه به میدان نرود. با صحبتی که (با کمالوند) داشته‌ام، فکر می‌کنم بازی با تراکتور برای او خیلی مهم است. چون روی 15-14 بازیکن سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمربی ذوب‌آهن در این باره که با این پیروزی به لیگ برتر هم بازگشته است، گفت:

ما برای این بازی، یک هدفگذاری اولیه کرده بودیم. چون همیشه گپی داریم که باید از آن عبور کنیم. بخشی از آن دست ما نیست و قسمتی از آن به شرایط ما و حریف‌مان مربوط است. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود تا در چرخه جام حذفی بمانیم. ما با چهار برد دیگر قهرمان جام حذفی می‌شویم. یعنی هر تیمی چهار پیروزی دیگر کسب کند به قهرمانی می‌رسد. این بازی، پیش‌درآمدی بر دربی اصفهان است که برای ما و سپاهان اهمیت زیادی دارد. این تیم از لحاظ فنی و بازیکن، شرایط خیلی خوبی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت روز چهاردهم فروردین‌ماه به مناسبت آغاز سال نو شمسی با کارکنان صنعت نفت دیدار می‌کند.

به گزارش شانا، آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار می‌شود.

این آیین با حضور معاونان و مدیران عامل شرکت‌های اصلی وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت انجام می‌شود.

وزیر نفت در پیام نوروزی خود برای سال ۱۴۰۳ به بخشی از دستاوردهای صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرده و گفته است: افزایش تولید و صادرات نفت در شرایط تحریم، رکوردشکنی گروه نفت و گاز که بالاترین رشد در میان بخش‌های دیگر اقتصاد ملی بود، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در کشور، آغاز تولید از میدان‌های سپهر و جفیر، اجرای طرح ملی فشارافزایی پارس جنوبی و امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی در اسفندماه که یادآور ملی شدن صنعت نفت است، همگی به‌عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ شما کارکنان شریف صنعت نفت و به‌مثابه گوهری درخشان در تاریخ ایران زمین خواهند درخشید.

دیگر خبرها

  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم
  • آفریقای جنوبی به محور مخالف آمریکا می‌پیوندد