Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا امشب (سه شنبه) با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در سراسر قراه سبز به مصاف حریفانشان می‌روند. این دومین هفته این رقابت‌ها است و قطعا تیم‌هایی که در بازی‌های نخستشان نتوانسته اند نتیجه مطلوب بگیرند با تمام توان به میدان می‌روند تا نتایج هفته نخست را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه A  

رئال مادرید (اسپانیا)  - کلوب بروژ (بلژیک) - (۲۰:۲۵)
گالاتاسرای (ترکیه) - پاری سن ژرمن (فرانسه)  - (۲۲:۳۰)

رقابت‌های این گروه بسیار حساس و جذاب دنبال خواهد شد، زیرا ۳ تیم تفاوت چندانی با هم ندارند و نتوانسته اند در بازی نخستشان برنده باشند. تیم‌های فوتبال گالاتاسرای و کلوب بروژ در هفته نخست با هم به تساوی بدون گل رسیدند و پاریسی‌ها هم با نتیجه ۳ بر صفر رئال مادرید را بردند تا شروع فوق العاده در این رقابت‌ها داشته باشند. حالا در این هفته هر ۳ تیم کلوب بروژ، رئال مادرید و گالاتاسرای تقریبا شانس برابری دارند و ممکن است حتی در صورت برد در بازیشان به صدر جدول هم برسند. شاگردان توخل این روز‌ها البته ثبات بهتری نسبت به حریفانشان در لیگ کشورشان دارند و  شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته اند همین می‌تواند تا حدودی برای آن‌ها آرامش بخش باشد، علاوه بر این بازگشت ستارگان این تیم هم شرایط را متفاوت می‌کند.  

تیم فوتبال رئال مادرید، اما هنوز به ثبات کافی در این فصل نرسیده است و نامطمئن بازی می‌کند، تیم زیدان در چند بازی گذشته اش چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان خیلی خوب نبوده است و شکست این تیم در دیدار اولش هم شاهد همین مسئله است. آن‌ها اگر چه صدر نشین لالیگا هستند، اما برای رسیدن به ثبات باید در چند بازی پیاپی به پیروزی برسند و شرایطشان در لیگ قهرمانان اروپا را خوب کنند. مندی، ایسکو، ماسلو و آسنسیو از جمله مصدومان رئالی هستند که در این بازی هم غایب خواهند بود.  

بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد

گروه B 

ستاره سرخ بلگراد (صربستان)  - المپیاکوس (یونان) - (۲۲:۳۰) 
تاتنهام (انگلیس) - بایرن مونیخ (آلمان) - (۲۲:۳۰)

یک دیدار بسیار مهم و زیبا هم امشب در این گروه برگزار می‌شود و تیم فوتبال تاتنهام تحت هدایت پوچتینو میزبان بایرن مونیخ است، بایرنی‌ها در این هفته روز‌های خوبی را سپری کردند و با بردی ارزشمند در خانه به صدر جدول رقابت‌های بوندس لیگا بازگشتند تا به  شرایط خوبشان بازگردند آن‌ها در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان این فصل هم نمایش خوبی داشتند و توانستند ۳ - ۰ ستاره سرخ بلگراد را شکست دهند و شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشند، در عوض تیم تاتنهام در بازی نخستش برابر المپیاکوس به تساوی ۲ -۲ رسید تا شرایط متفاوتی با حریفش داشته باشد.  

تقابل ستارگان دو تیم از جمله جذابیت‌های این بازی است، سیسو  و سگونان مصدومان تاتنهام هستند و پرسیچ، گورتزکا، فیته و هرناندز هم غایبان بایرن را در این بازی تشکیل می‌دهند. دیگر دیدار این گروه هم میان ستاره سرخ بلگراد و المپیاکوس است که از اهمیت زیادی هم برخوردار است.  

بیشتر بخوانید:توقف فینالیست سال گذشته در یونان/ تساوی کلوب بروژ و گالاتاسرای

گروه C

آتلانتا (ایتالیا) - شاختاردونتسک (اوکراین) - (۲۰:۲۵)
منچستر سیتی (انگلیس) - دینامو زاگرب (کرواسی) - (۲۲:۳۰)

تیم‌های فوتبال دینامو زاگرب و منچستر سیتی مهم‌ترین دیدار این گروه را برگزار می‌کنند، شاگردان گواردیولا در بازی نخست با ۳ گل تیم شاختار دونتسک را شکست دادند و دینامویی‌ها هم با ۴ گل آتلانتا را شکست دادند و همین کافی است تا انتظار بازی زیبا و جذابی را میان دو تیم داشته باشیم. منچستر سیتی که سال گذشته در نیمه نهایی مقابل تاتنهام باخت و نتوانست فینالیست شود همانند بسیاری از تیم‌هایی که در چند سال گذشته در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ناموفق بوده اند به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها است.  دیگر دیدار این گروه هم اهمیت زیادی دارد، زیرا برنده آن می‌تواندبه آینده مسابقات و صعود به مرحله بعدی امیدوار باشد.  

بیشتر بخوانید: اینتر در دقیقه ۹۲ از شکست خانگی گریخت/ درخشش سردار در شب تساوی زنیت 

گروه D

یوونتوس (ایتالیا) - بایرلورکوزن (آلمان) - (۲۲:۳۰) 
اتلتیکو مادرید (اسپانیا) - لوکوموتیو مسکو (روسیه) - (۲۲:۳۰)

تیم‌های فوتبال یوونتوس و اتلتیکو مادرید در هفته نخست با هم بازی کردند و به تساوی ۲ -۲ رسیدند تا دو تیم در آستانه هفته دوم وضعیت برابری داشته باشند. شاگردان ساری که برای امسال بیش از همیشه رویای قهرمانی را در سر دارند باید در این هفته میزبان بایرلورکوزنی باشند که در نخستین بازیش مقابل لوکوموتیو مسکو در خانه شکست خورد. انتظار می‌رود یاران رونالدو بازی آسانی در پیش داشته باشند و نخستین بردشان در رقابت‌های امسال را به دست آورند. شاگردان دیه گو سیمئونه هم باید در این هفته با تیم صدرنشین یعنی لوکوموتیو مسکو بازی کنند. آن‌ها این روز‌ها شرایط خوبی دارند و انتظار نمی‌رود کار سختی برابر حریف روسشان داشته باشند.  

بیشتر بخوانید:

 فرار بارسا از گزند زنبور‌ها در شب پیروزی ناپولی مقابل لیورپول/ آغاز پر گل آژاکس و شکست چلسی 

داور دیدار یووه - بایر لورکوزن مشخص شد

انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله که این هفته حضورش با ‏پیراهن پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا جنجالی شده بود در رای‌گیری ‏عمومی یوفا به عنوان بازیکن هفته چمپیونزلیگ انتخاب شد. ‏

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ ‏قهرمانان، پاری سن ژرمن به خانه بارسا، المپیک مونتجوئیک رفت. ‏هواداران بارسا برای انتقام گرفتن از عثمان دمبله آماده بودند و با ‏شروع بازی هر زمان که توپ به دمبله می‌رسید سوتهای ممتد فضای ‏استادیوم را پر می‌کرد. ‏

اما دمبله بی‌توجه به جو سنگینی که علیه او در ورزشگاه ایجاد شده ‏بود عملکردی عالی داشت. دمبله در دقیقه 34 پاس عالی بارکولا را با ‏شوتی مهارنشدنی به تور دروازه بارسا چسباند تا بازی 1-1 شود. او در ‏ادامه مسابقه هم یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. ‏

ناراحتی بارسایی‌ها از دمبله به انتقال او به پاری سن ژرمن برمی‌گردد. ‏دمبله به ژاوی قول داده بود که در بارسا می‌ماند ولی در نهایت در ‏معامله‌ای پرسود به بارسا پشت کرد و راهی پاری سن ژرمن شد. ‏

رقبای دمبله در رای‌گیری بازیکن هفته چمپیونزلیگ، یولیان برانت از ‏دورتموند، یاشوا کیمیش از بایرن و فدریکو والورده از رئال مادرید ‏بودند که دمبله موفق شد با شکست دادن این سه نفر به عنوان ‏بازیکن هفته انتخاب شود. ‏

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم